مطالب مرتبط:
اتخاذ راهکارهای لازم برای رفع مشکلات 33 طرح سرمایه گذاری و واحد تولیدی استان اردبیل
توجیه پذیری اقتصادی ضرورتی برای طرح های سرمایه گذاری کشاورزی
111 طرح راکد حوزه کشاورزی استان اردبیل در دولت سیزدهم راه اندازی شد
وزیر صمت برای بازدید و افتتاح چند طرح تولیدی و صنعتی وارد استان قزوین شد
کگهر قرارداد سرمایه گذاری منعقد کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1403 ساعت 14:102024-06-11اقتصادي

بررسی 33 طرح سرمایه گذاری و واحد تولیدی اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید حامد عاملی استاندار اردبیل در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به تلاش های تولیدکنندگان در راستای رونق تولید و اشتغال در جامعه، - در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل، مشکلات 33 طرح سرمایه گذاری و واحد تولیدی استان بررسی و راهکار های لازم اتخاذ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید حامد عاملی استاندار اردبیل در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به تلاش های تولیدکنندگان در راستای رونق تولید و اشتغال در جامعه، بیان کرد: مساعدت بانک ها و دستگاه های مربوط برای رفع مشکلات تولیدکنندگان ضروری است.

عاملی تصریح کرد: در صدور مجوزها، امهال تسهیلات، حل مشکلات بانکی و بیمه ای و اختصاص زیرساخت های خدماتی باید دستگاه ها و بانک ها با نظر مساعد و به نفع تولید و اشتغال تصمیم گیری کنند.

در این نشست، مشکلات 33 طرح سرمایه گذاری و واحد تولیدی استان اردبیل در زمینه های تسهیلات، تأمین زمین و زیرساخت های خدماتی، صدور مجوزها، امهال اقساط معوق بانکی و حل مشکلات معارض بررسی و راهکار های لازم تصویب شد.


برچسب ها: کارگروه تسهیل و رفع موانع - تسهیل و رفع موانع تولید - تولید - رفع موانع تولید - تولید و اشتغال - کارگروه تسهیل - تولیدکنندگان
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 33 طرح سرمایه گذاری و واحد تولیدی اردبیل

بررسی 33 طرح سرمایه گذاری و واحد تولیدی اردبیل