مطالب مرتبط:
ایروان: ارمنستان آماده امضای معاهده صلح با آذربایجان در ماه آتی است
آغاز اعزام اولین گروه از زائران آذربایجان غربی به سرزمین وحی
تصاویر/ اعزام نخستین زائران حج آذربایجان غربی
اعزام زائران آذربایجان غربی به سرزمین وحی آغاز شد + فیلم
رگبار باران و تند باد آذربایجان غربی را فرا می گیرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 10:302024-06-08اقتصادي

اشتغال قریب به هزار نفر در صنعت آذربایجان غربی طی دو ماه


معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از اشتغال 977 نفر در صنعت استان و صدور 34 پروانه بهره برداری صنعتی در دو ماهه اول سال 1403 خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از اشتغال 977 نفر در صنعت استان و صدور 34 پروانه بهره برداری صنعتی در دو ماهه اول سال 1403 خبر داد.

احسان جوی در گفت و گو با ایسنا از اشتغال 977 نفر در صنعت استان و صدور 34 پروانه بهره برداری صنعتی در دو ماهه اول سال 1403 خبر داد و افزود: در صدور پروانه های بهره برداری شاهد رشد 18 درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته هستیم.

وی گفت: طی دو ماه گذشته در حوزه صنعتی استان 34 فقره پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی جدید صادر گردید که برای بهره برداری از این واحدهای صنعتی بیش از 5 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است که با ورود این واحدها به چرخه تولید زمینه اشتغال مستقیم برای 977 نفر در استان فراهم گردید.

جوی خاطرنشان کرد: در دوماه گذشته 152 فقره جواز تأسیس برای احداث واحدهای صنعتی تولیدی جدید در استان صادر شده است که پیش بینی می شود برای تکمیل و راه اندازی این واحدها بیش از 62 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شود، همچنین پیش بینی می شود با بهره برداری از این واحدها زمینه اشتغال مستقیم برای 4هزا


برچسب ها: پروانه بهره برداری - پروانه بهره برداری صنعتی - بهره برداری - آذربایجان غربی - صنعت - آذربایجان - صنعت، معدن و تجارت
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال قریب به هزار نفر در صنعت آذربایجان غربی طی دو ماه

اشتغال قریب به هزار نفر در صنعت آذربایجان غربی طی دو ماه