مطالب مرتبط:
اعلام آمادگی فرمانداری مشهد برای برگزاری جلسات مناظره و تریبون آزاد انتخاباتی در شهر مشهد+ فیلم
آمادگی برای تشییع بیمار روبه قبله کتاب
آمادگی استان کرمان برای برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی
آمادگی استان برای برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی
آمادگی تجهیزاتی برای برداشت غلات در مهاباد/100 هزار تن گندم برداشت می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 ساعت 17:002024-06-13اجتماعي

پایان سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان در کردستان


رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان،با اعلام پایان اجرای برنامه ملی سنجش گفت: بیست وهشت هزار و 230نفر نوآموز کردستانی با شرکت در این برنامه ارزیابی شدند.

- ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان،با اعلام پایان اجرای برنامه ملی سنجش گفت: بیست وهشت هزار و 230نفر نوآموز کردستانی با شرکت در این برنامه ارزیابی شدند.

طالب محمدی، امروز پنجشنبه (24خرداد) در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: از آغاز اجرای برنامه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی (23 آبان 1402) 20 پایگاه در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی - تربیتی در شهرستانها و مناطق تابعه استان برای اجرای برنامه سنجش اختصاص یافت.

محمدی اضافه کرد: استفاده از مراکز جامع سنجش به عنوان پایگاه سنجش، بهره گیری از نیروهای توانمند این مراکز، تغییر نوع و درجه پایگاه ها و اجرای برنامه سنجش در طول سال تحصیلی چهار ویژگی سنجش با رویکرد جدید است.

وی هدف از اجرای برنامه سنجش را شناسایی به موقع مشکلات نوآموزان و تهیه بانک اطلاعات جامعی از نارسایی ها و نقاط ممتاز در ابعاد مختلف جسمانی، ذهنی، عاطفی و اجتماعی کلیه کودکان ورود به مدرسه به منظور مداخلات به هنگام آموزشی و توان بخشی جهت انجام برنامه ریزی آموزشی و درسی مناسب آنان اعلام کرد.


برچسب ها: رییس آموزش و پرورش استثنایی - برنامه - کردستان - آموزش و پرورش استثنایی - سنجش - رییس آموزش و پرورش - آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

پایان سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان در کردستان

پایان سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان در کردستان