مطالب مرتبط:
حمایت از فلسطین و مقاومت، برای کشور ما امری حیاتی است
حکیم: حمایت از فلسطین واجب است/ محکومیت زبانی رژیم صهیونیستی فایده ای ندارد
حکیم: حمایت از فلسطین واجب است/ محکومیت زبانی رژیم صهیونیستی فایده ای ندارد
دعای خطیب مسجدالحرام برای حمایت از فلسطین و نجات مسجدالاقصی از دست صهیونیست ها
برگزاری نشست حج در قرآن و نقش وحدت اسلامی در حمایت از فلسطین در تایلند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1403 ساعت 12:352024-06-17سياسي

عمار حکیم: حمایت از فلسطین امری واجب است


رهبر جریان حکمت ملی عراق در خطبه های نماز عید قربان در بغداد تاکید کرد حمایت از فلسطین واجب است و محکومیت زبانی در برابر گستاخی های رژیم صهیونیستی فایده ای ندارد.

- رهبر جریان حکمت ملی عراق در خطبه های نماز عید قربان در بغداد تاکید کرد حمایت از فلسطین واجب است و محکومیت زبانی در برابر گستاخی های رژیم صهیونیستی فایده ای ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق ضمن تاکید بر اهمیت تعیین تکلیف منصب ریاست مجلس نمایندگان عراق خاطرنشان کرد: این منصب مهم نباید به علت اختلافات سیاسی گروه های مشخصی خالی بماند.

از آغاز کار به صراحت تأکید کردیم که تکلیف این منصب باید با توافق برادران و شرکایمان و به دور از رقابت های درونی مجلس تعیین شود.

وی در ادامه افزود: خالی ماندن این منصب به روند سیاسی دموکراتیک و قواعد ثبات سیاسی در کشور که بر اهمیت حفاظت از آنها تأکید داریم، آسیب می زند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق از همه نیروهای سیاسی خواست که تکلیف این پرونده ملی را بر اساس سازوکارهای قانونی و شراکت ملی تعیین کنند و اجازه ندهند که آن به عامل نزاع و اختلاف میان یک طیف تبدیل شود.

حکیم با قدردانی از تلاش های نخست وزیر و دولت وی، اظهار داشت: معتقدیم که دولت نیازمند حمایت اجتماعی و سیاسی بیشتر است، همه ما در یک مرکب سواریم و یک


برچسب ها: جریان حکمت ملی عراق - حمایت از فلسطین - جریان حکمت ملی - رژیم صهیونیستی - نماز عید قربان - حکمت ملی - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

عمار حکیم: حمایت از فلسطین امری واجب است

عمار حکیم: حمایت از فلسطین امری واجب است