مطالب مرتبط:
افتتاح دو پروژه دانشجویی، فرهنگی و آموزشی در اردبیل با حضور وزیر بهداشت
افتتاح 20 پروژه عام المنفعه سلامت در گیلان با حضور وزیر بهداشت
وزیر بهداشت وارد رشت شد/ افتتاح 20 پروژه بهداشتی و درمانی
افتتاح دو پروژه محیط زیست ملایر با حضور رییس سازمان محیط زیست کشور
افتتاح یک کارخانه تولید پلاستیک در بروجرد با حضور وزیر صنعت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 خرداد 1403 ساعت 12:352024-06-07اقتصادي

افتتاح دو پروژه دانشجویی، فرهنگی و آموزشی با حضور وزیر بهداشت


صبح امروز دو پروژه خوابگاه دانشجویی شهید آیت الله رییسی و مرکز فرهنگی و آموزشی شهدای خدمت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با حضور وزیر بهداشت، استاندار و مسئولان این استان افتتاح شد.

- صبح امروز دو پروژه خوابگاه دانشجویی شهید آیت الله رییسی و مرکز فرهنگی و آموزشی شهدای خدمت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با حضور وزیر بهداشت، استاندار و مسئولان این استان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خوابگاه دانشجویی شهید آیت الله رییسی اردبیل با زیربنای 3 هزار متر مربع در 7 طبقه راه اندازی شده و دارای 13 واحد و ظرفیت 190 نفر است.

برای راه اندازی این سرای دانشجویی، 100 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که این اعتبارات از طریق تسهیلات بانکی و پرداخت سود تسهیلات توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، تامین شده است.

همچنین مرکز فرهنگی و آموزشی شهدای خدمت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در زیربنای 17 هزار متر مربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.

مرکز فرهنگی و آموزشی شهدای خدمت اردبیل دارای 41 اتاق اداری و 7 کلاس آموزشی برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبدا، گفتنی است در سفر امروز وزیر بهداشت 7 پروژه بهداشتی و درمانی در قالب ششمین آیین پویش تعالی سلامت، استمرار خدمت به ارزش 416 میلیارد تومان با زیربنای 23 هز


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی اردبیل - خوابگاه دانشجویی - دانشجویی - آیت الله رییسی - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو پروژه دانشجویی، فرهنگی و آموزشی با حضور وزیر بهداشت

افتتاح دو پروژه دانشجویی، فرهنگی و آموزشی با حضور وزیر بهداشت