مطالب مرتبط:
ثبت نام چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز شد
ثبت نام چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن در هرمزگان آغاز شد
آغاز ثبت نام چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن در زاهدان
ثبت نام اولین جشنواره حافظان قرآن یزد آغاز شد
ثبت نام نخستین جشنواره حافظان قرآن یزد آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 13:552024-05-27سياسي

آغاز ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم در اردبیل


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل گفت: ثبت نام چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه از اول خرداد ماه آغاز شده است.

- ایسنا/اردبیل رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل گفت: ثبت نام چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه از اول خرداد ماه آغاز شده است.

ایمانی، هفتم خرداد با بیان اینکه ثبت نام چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از اول خرداد ماه آغاز شده است، اظهار کرد: این دوره از مسابقات در دو گروه سنی 12 تا 18 سال (متولدین دوم خرداد 85 تا اول خرداد 91) و 18 سال به بالا (متولدین اول خرداد 85 به بعد) برگزار می شود.

رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل با بیان اینکه زمان ثبت نام یکم تا 19 خرداد است، افزود: برای ثبت نام در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم سایت دیگری پیش بینی شده است و و علاقمندان می توانند به تارنمای میز خدمت سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی my.

oghaf.

ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات برای رده سنی 12 تا 18 سال صرفاً در دو رشته حفظ کل و قرائت تحقیق برگزار می شود؛ گفت: این دوره از مسابقات در 13 رشته برگزار می شود و متقاضیان برای اطلاع از محتوا و منابع آزمون های کتبی و شفاهی حتماً شیوه نامه اجرایی این دوره از مسابقات را با دقت مطالعه کن


برچسب ها: مسابقات سراسری قرآن کریم - اوقاف و امور خیریه - مسابقات سراسری قرآن - امور خیریه - دوره مسابقات - سازمان اوقاف و امور خیریه - اداره اوقاف و امور خیریه
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم در اردبیل

آغاز ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم در اردبیل