مطالب مرتبط:
دیدار نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با رییس مجلس خبرگان
در دیدار کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با رییس مجلس خبرگان رهبری چه گذشت؟
6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با رییس مجلس خبرگان دیدار کردند
دیدار نامزدهای ریاست جمهوری با رییس مجلس خبرگان رهبری
دیدار 6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با رییس مجلس خبرگان رهبری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1403 ساعت 16:452024-06-17سياسي

در دیدار نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با رییس مجلس خبرگان چه گذشت؟


همزمان با عید سعید قربان نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با آیت الله موحدی کرمانی رییس مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت وگو کردند.

- همزمان با عید سعید قربان نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با آیت الله موحدی کرمانی رییس مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار رییس مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی و تشکر از حضور نامزدهای ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و نگاه به آن به عنوان فرصتی بزرگ و ارزشمند برای خدمت به ملت و مملکت اسلامی گفت: از همت و انگیزه همه شما عزیزان که با تایید شورای محترم نگهبان آماده حضور در انتخابات برای کسب رضای الهی و خدمت به مردم هستید بسیار خرسند هستم و امیدوارم هر کسی مورد اقبال مردم قرار گرفت با صدق و راستی پای به میدان مسئولیت بگذارد و خداوند او را یاری دهد.

وی افزود: خداوند اگر صدق و راستی ما را ببیند ما را برابر دشمنان یاری می کند و با خار ساختن دشمن به ما عزت می بخشد لذا قوی تر کردن رابطه خود با خدا بسیار حائز اهمیت است.

موحدی کرمانی گفت: باید رهنمودها و توصیه های مقام معظم رهبری در رعایت اخلاق و حاکم بودن آن در رقابت های انتخاباتی پرهیز از بداخلاقی، بدگویی، تهمت زنی، لجن پراکنی و برخوردهای اهانت آمیز را نصب العین قرار دهید.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - رییس مجلس خبرگان رهبری - رییس مجلس خبرگان - ریاست جمهوری - انتخابات ریاست - مجلس خبرگان رهبری - مجلس خبرگان
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با رییس مجلس خبرگان چه گذشت؟

در دیدار نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با رییس مجلس خبرگان چه گذشت؟