مطالب مرتبط:
دستگیری قاتل پس از 20 سال زندگی مخفیانه در سوئد
دستگیری قاتل پس از 20 سال زندگی مخفیانه در سوئد
دستگیری 3 قاتل متواری توسط پلیس آگاهی کرمانشاه
دستگیری اراذل و اوباش مسلح در آمل
ببینید | لحظه دستگیری اراذل و اوباش مسلح در آمل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 11:202024-05-27حوادث

دستگیری قاتل؛ 20 سال پس از کشتن همسرش


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که 20 سال قبل همسر خود را به قتل رسانده و مخفیانه به سوئد فرار کرده بود، خبرداد.

- رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که 20 سال قبل همسر خود را به قتل رسانده و مخفیانه به سوئد فرار کرده بود، خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح جزییات این خبر گفت: اواخر سال 1382، کشف جسد زن جوانی در خانه اش در شهرستان های اطراف کرمانشاه به پلیس گزارش داده شد که با اعلام این خبر تیم جنایی راهی محل حادثه شده و با جسدی مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت که مقتوله به خاطر اختلافات شخصی به دست شوهرش به قتل رسیده است و عامل این جنایت قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته است.

وی ادامه داد: اقدامات اطلاعاتی نیز نشان داد؛ مرد جنایتکار کشور را به صورت قاچاقی ترک کرده و قبل از اینکه دست به مهاجرت غیرقانونی بزند با پدر زنش تماس گرفته و به صورت ضمنی تأیید کرده که مقتول را به قتل رسانده است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه 20 سال از ارتکاب جنایت و فرار متهم از ایران گذشته بود، گفت: سرانجام اواخر اردیبهشت ماه، مأموران فرودگاه امام خمینی(ره) هنگام ورود مسافران کشور سوئد به ایران، متوجه حضور مرد مشکوکی شدند که اخیراً به خاطر ارتکاب


برچسب ها: رییس پلیس آگاهی تهران - پلیس آگاهی تهران بزرگ - آگاهی تهران بزرگ - پلیس آگاهی تهران - دستگیری - پلیس آگاهی - رییس پلیس
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل؛ 20 سال پس از کشتن همسرش

دستگیری قاتل؛ 20 سال پس از کشتن همسرش