مطالب مرتبط:
فرمانده کل ارتش بر مزار شهید سرتیپ دوم خلبان مصطفوی حاضر شد
تصویری از فرمانده کل ارتش بر مزار خلبان شهید سید طاهر مصطفوی +عکس
عکسی از فرمانده کل ارتش بر سر مزار خلبان شهید سانحه سقوط بالگرد
ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شهید مصطفوی
ادای احترام فرمانده کل ارتش به خلبان بالگرد شهید رییسی + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1403 ساعت 10:552024-05-24سياسي

فرمانده کل ارتش بر مزار شهید سرتیپ دوم خلبان مصطفوی حاضر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین ساعات صبح امروز (جمعه) بر مزار شهید سرتیپ دوم خلبان سید طاهر مصطفوی حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ این شهید .

- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز بر مزار شهید سرتیپ دوم خلبان سید طاهر مصطفوی حضور یافت و با قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهید خدمت ادای احترام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین ساعات صبح امروز (جمعه) بر مزار شهید سرتیپ دوم خلبان سید طاهر مصطفوی حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ این شهید خدمت با خانواده شهید مصطفوی گفتگو کرد.

امیر سرلشکر موسوی در گفتگو با همسر و فرزند شهید سرتیپ دوم خلبان مصطفوی ضمن دلجویی از ایشان به فرازی از عهدی که منسوب به حضرت علی (ع) است اشاره کرد و گفت: امیرالمومنین علی (ع)، خطاب به مالک اشتر نخعی می فرمایند ای مالک! من و تو هر دو سربازیم و چه نیکوست که عمرمان بر خاک و خون میدان نبرد به پایان برسد و فردای قیامت در پیشگاه خداوند بزرگ، گلگون کفن و سپیدروی محشور شویم؛ ان شاءالله .


برچسب ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران - فرمانده کل ارتش - جمهوری اسلامی ایران - ارتش جمهوری اسلامی - سرتیپ دوم - جمهوری اسلامی - شهید
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل ارتش بر مزار شهید سرتیپ دوم خلبان مصطفوی حاضر شد

فرمانده کل ارتش بر مزار شهید سرتیپ دوم خلبان مصطفوی حاضر شد