مطالب مرتبط:
اختصاصی با عضو انجمن اقتصاد انرژی آمریکا؛ ترامپ عاشق هیدروکربن هاست، پیروزی او یعنی نوسانات قیمتی شدید در نفت/ دوران طلایی پالایش در پایان راه/ در انرژی های نو، با «عقب ماندن» می توان پیروز شد!
نتایج نظرسنجی جدید در آمریکا؛ ترامپ و بایدن تقریبا برابر هستند
ادعای وال استریت ژورنال از قریب الوقوع بودن معاهده امنیتی آمریکا-عربستان
کنعانی: آمریکا در برقراری آتش بس جدی نیست
حمله به کنسولگری آمریکا در سیدنی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1403 ساعت 21:152024-06-10سياسي

هواداران ترامپ و پرچم های وارونه آمریکا


وارونه آویزان کردنِ پرچم ایالات متحده، اقدامی که علی القاعده باید نگران کننده و ناشی از سرکشیِ قانونی باشد، از سوی حامیان دونالد ترامپ (در اعتراض به محکومیت رییس جمهور سابق در محاکمه او در مورد حق السکوت) به کرات صورت گرفت.

- توماس فریدمن ، روزنامه نگار و پژوهشگر سیاسیِ بنام در این مقاله تفصیلی از افول سیاسی و اجتماعیِ ایالات متحده سخن گفته و به مخاطراتِ روی کارآمدن ترامپ پرداخته است.

جان کلام او این است که جامعه مانگروها یا حرا (اکوسیستم مراقبتی) هایش را از دست داده و فاقد لنگرگاهی ایمن برای رشد و تکوینِ بسامان شده است.

فریدمن می گوید: اکنون فاقد حراهایی هستیم که روزگاری سبب انسجام جامعه می شد؛ حراهایی مثل نظم، مسئولیت پذیری، حجب و حیا، عقلانیت، مدنیت و التزام به قانون و از داو سیدمن نقل می کند که: هیچ چیز برای دموکراسیِ پویا و جوامع سالم، مخرب تر از این نیست که رهبران رسمی و مقتدر، بی اخلاقی پیشه کنند.

بخش دوم این مقاله که به صورت مستقل ارایه می شود به قرار زیر است:➖➖➖➖➖➖➖➖➖   عصر ایران/ ترجمه: ترامپ نظام ارزشی ما را به نقطه فروپاشی سوق می دهد و جامعه را از دروغ و فساد می آکند تا اعتماد مردم را جلب کند.


برچسب ها: ایالات متحده - ترامپ - رییس جمهور سابق - دونالد ترامپ - روزنامه نگار - جامعه - سیاسی
آخرین اخبار سرویس:

هواداران ترامپ و پرچم های وارونه آمریکا

هواداران ترامپ و پرچم های وارونه آمریکا