مطالب مرتبط:
یک فروند شناور لنج ترال پاکستانی حامل انواع آبزیان قاچاق در چابهار توقیف شد
توقیف یک فروند شناور لنج ترال پاکستانی حامل انواع آبزیان قاچاق در چابهار
توقیف لنج ترال حامل انواع آبزیان قاچاق در چابهار
توقیف لنج ترال حامل 3 تن انواع آبزیان قاچاق در چابهار
توقیف لنج پاکستانی حامل آبزیان قاچاق در چابهار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 16:252024-05-25حوادث

توقیف لنج ترال حامل 3 تن انواع آبزیان قاچاق در چابهار


فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات استان سیستان و بلوچستان : در بازرسی از این لنج سه تن از انواع آبزیان قاچاق با شناور و ادوات غیرمجاز کشف و ضبط شد که به همراه تعداد 20 نفر اتباع پاکستانی دستگیر شده به مراجع ذیصلاح تحویل داده شدند.

- فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات سیستان و بلوچستان از توقیف یک فروند شناور لنج ترال حامل سه تن انواع آبزیان قاچاق در چابهار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سرهنگ حسینعلی موحدی اظهار داشت: کارکنان یگان حفاظت از آبزیان اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان در اجرای گشت مشترک با ناوگروه پایگاه دریابانی استان در آب های سرزمینی به یک فروند شناور لنج ترال پاکستانی که در حال صید غیرمجاز ترال بود مشکوک شدند و دستور توقف را آن دادند.

فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات استان سیستان و بلوچستان افزود: در بازرسی از این لنج سه تن از انواع آبزیان قاچاق با شناور و ادوات غیرمجاز کشف و ضبط شد که به همراه تعداد 20 نفر اتباع پاکستانی دستگیر شده به مراجع ذیصلاح تحویل داده شدند.

وی ادامه داد: در این ماموریت یک نفر از کارکنان ناوگروه پایگاه دریابانی از ناحیه گردن مصدوم شد و به منظور مداوا به بیمارستان انتقال یافت که در ملاقات انجام شده وضعیت وی رضایتبخش بود.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - فرمانده یگان حفاظت - آبزیان - استان سیستان و بلوچستان - حفاظت از منابع - یگان حفاظت - فرمانده یگان
آخرین اخبار سرویس:

توقیف لنج ترال حامل 3 تن انواع آبزیان قاچاق در چابهار

توقیف لنج ترال حامل 3 تن انواع آبزیان قاچاق در چابهار