مطالب مرتبط:
پیام سیدحسن نصرالله به نتانیاهو / منتظر اتفاقات غافلگیرکننده باش
انتقاد شدیدالحن از اتفاقات بازی پرسپولیس؛ خدا رحمت کنه ناصر حجازی را چه چیز ما پاک است؟/ از این مسخره تر نمی شود چه کسی می خواهد فساد را جمع کند؟
نصرالله: نتانیاهو بایستی منتظر اتفاقات غافلگیرکننده مقاومت ما باشد
واکنش تند آتیلا حجازی به علی خسروی و اتفاقات داوری
انتقاد شدیدالحن از اتفاقات بازی پرسپولیس؛ خدا رحمت کنه ناصر حجازی را چه چیز ما پاک است؟/ از این مسخره تر نمی شود چه کسی می خواهد فساد را جمع کند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 11:452024-05-25سياسي

گذر از سخت ترین اتفاقات


ایران سخت ترین اتفاقات را پشت سر گذاشته است، اتفاقات و حوادثی که می توانست هر کشوری را به نابودی برساند یا با بحران های بسیار شدید و لاینحل روبرو کند اما همه آن اتفاقات و حوادث ناگوار پشت سر گذاشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد صفری در سرمقاله سیاست روز با این مقدمه نوشت: خیانت بنی صدر نخستین رییس جمهوری اسلامی ایران در ابتدای پیروزی انقلاب یک نمونه از آن اتفاقات ناخوشایند بود، اما با روی کار آمدن شهید رجایی امیدها تازه شد و می رفت تا با ریاست جمهوری او و نخست وزیر شهید باهنر کشور روی آرامش را ببیند اما تنها چند ماه از ریاست جمهوری شهید رجایی گذشته بود که منافقین او و نخست وزیر را به شهادت رساندند.

شهید بهشتی و 72 تن از همراهان در حزب جمهوری اسلامی نیز از آن دست اتفاقات و حوادثی بود که بسیار سنگین و جبران ناپذیر بود اما باز هم ایران توانست روی پای خود بایستد و به راه حق خود ادامه دهد.

ترورها ادامه داشت و هنوز هم ادامه دارد، ترور شهید مطهری، شهید مفتح، ترور رهبر انقلاب که ناکام ماند و اکنون با رهبری ایشان است که کشور به راه انقلاب ادامه می دهد.

سانحه ای که برای رییس جمهور و همراهانش افتاد، ناگوار و تلخ است، رییس جمهوری را از دست دادیم که تشابه زیادی با شهید رجایی داشت، ساده زیست و بدون کوچکترین مسئله ای که بخواهند از ان سوء استف


برچسب ها: جمهوری اسلامی - جمهوری - ریاست جمهوری - رییس جمهوری اسلامی ایران - شهید رجایی - جمهوری اسلامی ایران - نخست وزیر
آخرین اخبار سرویس:

گذر از سخت ترین اتفاقات

گذر از سخت ترین اتفاقات