مطالب مرتبط:
خزعلی: کنگره بانوان تاثیرگذار ادامه خواهد داشت
نمادهای تاثیرگذار بازار بورس در روز چهارشنبه را بشناسید
شاخص بورس سقوط کرد| نمادهای تاثیرگذار تالار شیشه ای امروز 23 خرداد 1403
منتخبین بانوان تاثیرگذار تقدیر خواهند شد
برخورد گرم و تاثیرگذار کریستیانو رونالدو با کودک معلول در جریان مراسم آغازین دیدار دوستانه پرتغال و جمهوری ایرلند / فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 16:352024-06-12پزشكي

سبک زندگی در ناباروری مردان تاثیرگذار است


معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در بحث سلامت باروری تاکنون کمتر به مردان پرداخته شده و تمرکز عمدتا بر روی زنان بوده است، گفت: سبک زندگی در ناباروری مردان تاثیرگذار است.

- ایسنا/گیلان معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در بحث سلامت باروری تاکنون کمتر به مردان پرداخته شده و تمرکز عمدتا بر روی زنان بوده است، گفت: سبک زندگی در ناباروری مردان تاثیرگذار است.

دکتر سید محمود رضوانی امروز، 23 خردادماه در گفت وگو با خبرنگاران، با گرامیداشت هفته ملی سلامت مردان در سال جاری از 24 لغایت 30 خردادماه، شعار این هفته را با توجه به اهمیت جوانی جمعیت مردان سالم؛ ایران قدرتمند و جوان عنوان و اظهار کرد: هفته سلامت مردان، فرصت مغتنمی برای اطلاع رسانی و حساس سازی مردان جامعه و جلب مشارکت های سازمان های دولتی، غیردولتی و صنوف مختلف در خصوص اولویت های سلامت در مردان است.

وی افزود: این هفته به عنوان یک راهکار و فرصت مناسب برای تشویق مردان به مشارکت در توسعه برنامه های بهداشتی و ارتقاء سلامت با اطلاع رسانی و حساس سازی جامعه و دولت در خصوص اهمیت سلامت مردان در خانواده و جامعه است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان شایع ترین سرطان ها در مردان ایران را معده، پوست، پروستات، کولورکتال و مثانه عنوان و اظهار کرد: بین 30 تا 50 د


برچسب ها: مردان - ناباروری مردان - باروری - علوم پزشکی گیلان - تاثیرگذار - سبک زندگی - سلامت
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی در ناباروری مردان تاثیرگذار است

سبک زندگی در ناباروری مردان تاثیرگذار است