مطالب مرتبط:
نتانیاهو و گالانت به جان هم افتادند/ تشدید شکاف میان ارتش و کابینه صهیونیست ها
بهادری جهرمی: آبان 98 رسانه های آمریکا تیتر می زنند «تحریم دارد کار می کند»؛ اما امروز سنا می گوید «تحریم من کار نمی کند»
فوری / آمریکا تحریم های جدید علیه انصارالله یمن وضع کرد
آمریکا انصارالله یمن را تحریم کرد
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1403 ساعت 11:502024-06-11بين الملل

تشدید شکاف در کنگره آمریکا بر سر تحریم سخنرانی نتانیاهو


در رخدادی که نشان دهنده اختلاف در بین اعضای کنگره آمریکا بر سر حمایت از رژیم صهیونیستی است، گروهی از جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا شدیدا با گروه نمایندگان دموکرات ترقی خواهی که تهدید به شرکت نکردن در سخنرانی ماه ژوییه بنیامین نتانیاهو در کنگره کرده اند، - برخورد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همچنان که حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه دارد، بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر این رژیم قرار است روز 24 ژوییه خطاب به اعضای کنگره آمریکا سخنرانی کند.

وبگاه فاکس نیوز گزارش کرد: تعداد فزاینده ای از دموکرات ها منتقد عملیات اسراییل علیه غزه شده و و نتانیاهو را به پاسخ نامتناسب که منجر به مرگ ده ها هزار غیرنظامی فلسطینی شده، متهم می کنند.

تعدادی از آنها گفته اند سخنرانی نتانیاهو را به نشانه اعتراض تحریم می کنند و این باعث یک واکنش خشمگینانه از سمت جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا شده است.

تام اِمِر ، رهبر شماره سه جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای خطاب به رسانه فاکس نیوز دیجیتال از دموکرات ها تحت عنوان حزب ضداسراییل یاد کرد.

اِمِر اظهار کرد: تهدیدات آنها به بایکوت سخنرانی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل خطاب به نشست مشترک کنگره یک مورد دیگر در فهرست بلند بالای خیانت ها به قوی ترین متحد ما در خاورمیانه است.


برچسب ها: نتانیاهو - کنگره آمریکا - بنیامین نتانیاهو - سخنرانی - رژیم صهیونیستی - مجلس نمایندگان - نمایندگان
آخرین اخبار سرویس:

تشدید شکاف در کنگره آمریکا بر سر تحریم سخنرانی نتانیاهو

تشدید شکاف در کنگره آمریکا بر سر تحریم سخنرانی نتانیاهو