مطالب مرتبط:
زنجان ظرفیت میزبانی مسابقات ملی بوکس را دارد
رییس هیئت بوکس زنجان انتخاب شد
رییس هیات بوکس استان زنجان انتخاب شد
بانوان قزوینی استعداد بالایی در رشته وزنه برداری دارند + فیلم
ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 13:452024-05-21ورزشي

زنجان ظرفیت بالایی در بوکس دارد


دبیر فدراسیون بوکس با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم نباید لحظه ای متوقف شود، گفت: اداره کل ورزش جوانان استان در مدت فعالیت خود تلاش کرده است خدمات مختلفی را در حوزه ورزش استان ارائه کند.

- ایسنا/زنجان دبیر فدراسیون بوکس با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم نباید لحظه ای متوقف شود، گفت: اداره کل ورزش جوانان استان در مدت فعالیت خود تلاش کرده است خدمات مختلفی را در حوزه ورزش استان ارائه کند.

علی دانشمندفر امروز (سه شنبه یکم خردادماه) در مجمع انتخاباتی هیئت بوکس استان، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بالای بوکس در زنجان، فدراسیون آمادگی دارد میزبانی مسابقات ملی را به این استان اعطا کند.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای این رشته ورزشی، افزود: مجمع انتخاباتی امروز در فضایی سالم، بدون حاشیه و شفاف برگزار شد که جای قدردانی از اعضا وجود دارد.

دانشمندفر با بیان اینکه توانمندی های بالای سرپرست قبلی هیئت بوکس استان موجب شد تا از اعضای مجمع، رای بالایی را کسب کند، اضافه کرد: با توجه به ظرفیت بسیار خوب استان در زمینه بوکس، اعضا و رییس هیئت استان از پتانسیل های کنونی نهایت استفاده را داشته باشند.

دبیر فدراسیون بوکس گفت: مجمع امروز نشان داد اداره کل ورزش و جوانان مانع پیشبرد برنامه های هیات بوکس استان نیست بلکه کمک حال این هیئت ورزشی است و می توا


برچسب ها: دبیر فدراسیون بوکس - استان - مجمع انتخاباتی - فدراسیون بوکس - اداره کل ورزش - فدراسیون - بوکس
آخرین اخبار سرویس:

زنجان ظرفیت بالایی در بوکس دارد

زنجان ظرفیت بالایی در بوکس دارد