مطالب مرتبط:
تصویب بسته تشویقی نوسازی مسکن در شهرهای سیستان و بلوچستان
بسته تشویقی نوسازی مسکن در سیستان و بلوچستان تصویب شد
1602 هکتار زمین نهضت ملی مسکن در زنجان و سیستان و بلوچستان تامین شد
ضربه کاری سیل به زیرساخت های سیستان و بلوچستان
قدرشناسی مردم سیستان و بلوچستان از رییس جمهور محبوبشان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 12:002024-05-26اقتصادي

تصویب بسته تشویقی نوسازی مسکن در شهرهای سیستان و بلوچستان


رییس اداره باز آفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از مصوب شدن بسته تشویقی نوسازی بافت های فرسوده در همه شهرهای مورد هدف بازآفرینی شهری تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره باز آفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از مصوب شدن بسته تشویقی نوسازی بافت های فرسوده در همه شهرهای مورد هدف بازآفرینی شهری تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

سهیلا رضایی در گفت وگو با ایسنا، افزود: شرکت بازآفرینی شهری ایران با هدف تسهیل در نوسازی بسته های تشویقی 19 بندی را تدوین و پس از تصویب در شورایعالی شهرسازی و معماری ایران به استان ها ابلاغ کرد.

وی افزود: این بسته های تشویقی مشوق های خوبی برای بهسازی و نوسازی مسکن در بافت فرسوده هستند که سازنده ها می توانند با استفاده از آن با کمترین هزینه نسبت به نوسازی مسکن خود اقدام کنند.

رییس اداره باز آفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت:15 شهر در حوزه این این اداره کل در محدوده های هدف بازآفرینی شهری قرار دارند که محدوده های اجرای بسته تشویقی آنها درجلسه کمیسیون ماده(5) تصویب شد رضایی با بیان اینکه این مشوق های کالبدی براساس گروه بندی هایی مصوب شده اند، گفت: بر اساس شرایط بهره مندی و ضوابط تشویقی، این تقسیم ب


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - استان سیستان و بلوچستان - نوسازی بافت های فرسوده - بازآفرینی شهری - اداره کل راه و شهرسازی - نوسازی - بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بسته تشویقی نوسازی مسکن در شهرهای سیستان و بلوچستان

تصویب بسته تشویقی نوسازی مسکن در شهرهای سیستان و بلوچستان