مطالب مرتبط:
هشدار نجباء به صهیونیست ها:حماقت نکنید
هشدار نجباء به صهیونیست ها
هشدار جنبش النجباء درباره هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی در عراق
هشدار جنبش النجباء درباره هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی در عراق
هشدار بایدن به صهیونیست ها: ایران را وادار به مداخله می کنید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 09:452024-06-08بين الملل

هشدار نجباء به صهیونیست ها: حماقت نکنید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که عملیات های مقاومت عراق علیه دشمن صهیونیستی در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین همچنان ادامه دارد، - رییس شورای سیاسی جنبش نجباء عراق با تاکید بر پایبندی مقاومت این کشور به موضع خود در حمایت از مردم و آرمان فلسطین، به اشغالگران درباره ارتکاب هرگونه حماقت علیه مواضع و شخصیت ها در عراق هشدار داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که عملیات های مقاومت عراق علیه دشمن صهیونیستی در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین همچنان ادامه دارد، شیخ علی الاسدی رییس شورای سیاسی جنبش نجباء عراق در سخنانی تاکید کرد که مقاومت اسلامی عراق به موضع خود در حمایت از مردم فلسطین و آرمان آن ها پایبند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین، شیخ علی الاسدی با تاکید بر اینکه مقاومت اسلامی عراق، حامی فلسطین و آرمان آن باقی خواهد ماند، به اشغالگران درباره هرگونه حماقت علیه عراق هشدار داد.

علی الاسدی نسبت به هرگونه حماقت اشغالگران علیه شخصیت ها یا مواضع در عراق هشدار داده و تاکید کرد که هرگونه حماقتی از جانب اشغالگران، با پاسخ قاطع علیه اسراییلی ها و آمریکایی ها مواجه خواهد شد.

مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه ای صبح امروز اعلام کرد که بامداد امروز شنبه یک هدف مهم و حیاتی را در داخل اراضی اشغالی با پهپاد هدف


برچسب ها: مقاومت - مقاومت اسلامی عراق - فلسطین - جنبش نجباء عراق - عراق - مقاومت اسلامی - مقاومت فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نجباء به صهیونیست ها: حماقت نکنید

هشدار نجباء به صهیونیست ها: حماقت نکنید