مطالب مرتبط:
ازدواج قرمز شد!
ازدواج قرمز شد!
ازدواج قرمز شد!
وضعیت ازدواج قرمز و بحرانی شد!
ویدئو| حداقل هزینه های یک ازدواج چقدر است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1403 ساعت 14:002024-06-10پزشكي

ازدواج قرمز شد!


با وجود برخی تشویق ها برای ازدواج آسان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان می گوید: «آمار ازدواج در 5 استان کشور به وضعیت قرمز و نارنجی (بحرانی) رسیده است».

- با وجود برخی تشویق ها برای ازدواج آسان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان می گوید: آمار ازدواج در 5 استان کشور به وضعیت قرمز و نارنجی (بحرانی) رسیده است .

انگار شرایط زندگی در تهران را نمی دونی هی به من میگی برو زن بگیر، بابا! اجاره خونه سر به فلک گذاشته این جملات یک پسر کارگر پایتخت نشین است که از ازدواج فراری است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، خبر کاهش آمار ازدواج در تهران و چهار شهر دیگر را معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان سینا کلهر می دهد و می گوید: سمنان، بوشهر، البرز، تهران و قم وضعیت قرمز و نارنجی (بحرانی) ازدواج را طی سال 1402 داشتند .

  در همین زمینه نماینده کارگران در شورای عالی کار مطرح می کند 70 درصد حقوق کارگران صرف اجاره بها و هزینه های مسکن می شود .

  با این وجود گزارش مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت در خصوص آمار های مرتبط با ازدواج نشان می دهد در سال 1402 نسبت به سال 1401 حدود 8.

7 درصد کاهش در ثبت ازدواج رقم خورده است.

  طبق یک تحقیق میدانی برای اجاره یک ملک 75 متری در منطقه متوسط شهر تهران، یک زوج جوان باید ماهیانه حدود 20 میلیون تومان پرداخت کنند، آن هم جدا از سایر مخارج ض


برچسب ها: وزارت ورزش و جوانان - ازدواج - معاون امور جوانان - جوانان - ورزش و جوانان - آمار ازدواج - معاون امور
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج قرمز شد!

ازدواج قرمز شد!