مطالب مرتبط:
وزش باد و خیزش گرد و خاک برای چهارمحال و بختیاری پیش بینی شد
چهارمحال و بختیاری در طرح مدیریت پسماند به 6 منطقه تقسیم شد
گردشگری غذا، این بار در استان چهارمحال و بختیاری
54 مدرسه سنگی در چهارمحال و بختیاری تا سه سال آینده نوسازی می شود
رییس جمهور شهید نگاه ویژه ای به عمران و آبادانی مساجد چهارمحال و بختیاری داشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1403 ساعت 10:502024-06-10حوادث

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در چهارمحال و بختیاری


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای و کشف 10 فقره پرونده کلاهبرداری میلیاردی در شهرکرد خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای و کشف 10 فقره پرونده کلاهبرداری میلیاردی در شهرکرد خبر داد.

منوچهر امان اللهی 21 خردادماه با اعلام این خبر به رسانه های چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در پی وصول چند فقره پرونده مبنی بر خرید و فروش کالا از طریق سایت دیوار، مشخص شد فرد کلاهبردار با درج آگهی خرید در سایت دیوار اقدام به خرید کالا کرده و پس از حضور در محل و رؤیت اجناس و توافق حاصله اقدام به صدور چک در وجه فروشنده می کرد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پس از فرا رسیدن موعد چک ها مشخص می شد چک های صادره متعلق به افراد معتاد و بی خانمان بوده ، بیان کرد: فرد کلاهبردار با سوءاستفاده و افتتاح حساب بانکی اقدام به اخذ دسته چک با هویت افراد مربوطه کرده است.

وی افزود: با پیگیری گسترده و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فرد کلاهبردار اهل استان اصفهان شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری و مواجهه با شکات پرونده مورد شناسایی و به 10 فقره کلاهبرداری به ارزش بیش از 50 میلیارد ریال اعتراف کرد.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - کلاهبردار - چهارمحال - فرمانده انتظامی - بختیاری - کلاهبرداری میلیاردی - پرونده کلاهبرداری
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در چهارمحال و بختیاری

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در چهارمحال و بختیاری