مطالب مرتبط:
کشف لاشه 2 رأس کل وحشی در دنا
قیمت جدید سمند، کوییک، دنا، تارا و شاهین + امروز 15خردادماه
تصاویر/ ناوشکن دنا در عزای نیمه خرداد
بازار خودرو به کما رفت؛ قیمت جدید سمند، کوییک، دنا، تارا و شاهین
ببینید / تولد دو راس مرال در پناهگاه حیات وحش آستارا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 10:002024-06-05حوادث

کشف لاشه 2 راس کل وحشی در دنا


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از دو شبانه روز تلاش بخشی از لاشه 2 رأس کل وحشی از خانه متحلفی در شهرستان دنا کشف شد.

- اسلام جاودان خرد صبح امروز چهارشنبه 15 خرداد 1403 در جمع خبرنگاران گفت: پس از شناسایی هویت متخلفین در یکی از روستاهای شهرستان دنا و با هماهنگی مراجع قضایی و انتظامی ضمن کشف و ضبط لاشه کَل وحشی برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه نزدیک به غروب سیزدهمین روز از خرداد ماه 403 مامورین یگان حفاظت پارک ملی دنا متوجه صدای شلیک گلوله می شوند، اظهارکرد: مامورین با انجام اقدامات پایشی خود متخلفین را شناسایی می کنند اما با توجه به فرا رسیدن شب، متخلفین از فرصت سوء استفاده نموده و متواری می شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مامورین هویت مکانی متخلفین را شناسایی و اقدامات قانونی لازم را در دستور کار خود قرار می دهند و در این راستا از منزل یکی از متخلفین بخشی از لاشه 2 راس کل شکار شده کشف و ضبط شد.

جاودان خرد با اشاره به برخورد قانونی با متخلفین زیست محیطی تصریح کرد: مطابق با قانون، خرید، فروش، عرضه، حمل و نگهداری اجزاء حیات وحش زنده و ذبح شده جرم بوده و متخلفین زیست محیطی با تشکیل پرونده ای برای اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها: مدیرکل حفاظت محیط زیست - کهگیلویه و بویراحمد - متخلفین - حفاظت محیط زیست - استان کهگیلویه و بویراحمد - شهرستان دنا - شناسایی
آخرین اخبار سرویس:

کشف لاشه 2 راس کل وحشی در دنا

کشف لاشه 2 راس کل وحشی در دنا