مطالب مرتبط:
واکنش ایران به مفاد ضدایرانی بیانیه (نقشه راه) مشترک رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه
واکنش ایران به بیانیه سران آمریکا و فرانسه
واکنش ایران به بیانیه سران آمریکا و فرانسه
ایران به برخی مفاد بیانیه وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد
واکنش ایران به مفاد بیانیه وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1403 ساعت 20:352024-06-10بين الملل

واکنش ایران به مفاد ضدایرانی بیانیه آمریکا و فرانسه


سخنگوی وزارت امور خارجه بیانیه (نقشه راه) مشترک رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه را که در بخشی از آن اتهامات بی اساس و غیرقابل قبول علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح شده، - سخنگوی وزارت امور خارجه بیانیه (نقشه راه) مشترک رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه را که در بخشی از آن اتهامات بی اساس و غیرقابل قبول علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح شده، محکوم کرد و آن را مردود دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی در یک موضع گیری رسانه ای در بعدازظهر روز دوشنبه، مفاد ضدایرانی این بیانیه را بی پایه و اساس و دارای اهداف و انگیزه های سیاسی و در ادامه سیاست های شکست خورده پیشین دانست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: همان طور که بارها گفته ایم، جمهوری اسلامی ایران به همکاری فنی با آژانس بین المللی انرژی اتمی در چارچوب حقوق و تکالیف بین المللی و بر اساس معاهده عدم اشاعه و موافقتنامه پادمان پایبند است.

وی ادامه داد: نقش شناخته شده جمهوری اسلامی ایران در ایجاد و تحکیم ثبات و امنیت در منطقه و جهان و مبارزه با گروه های تروریستی در راستای تقویت امنیت بین المللی غیرقابل انکار است ،همچنین از ابتدای منازعه اوکراین تاکنون، همواره سیاست اصولی و روشن جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر حمایت از حل و فصل سیاسی اختلافات دو طرف بوده است.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - سخنگوی وزارت امور خارجه - جمهوری اسلامی - ایران - وزارت امور خارجه - جمهور - آژانس بین المللی انرژی اتمی
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ایران به مفاد ضدایرانی بیانیه آمریکا و فرانسه

واکنش ایران به مفاد ضدایرانی بیانیه آمریکا و فرانسه