مطالب مرتبط:
شهرداری بجنورد از نوغانداران خراسان شمالی حمایت می کند
تا حالا تنفس برگ گیاهان را دیدید؟+فیلم
آبنبات بجنورد؛ سوغاتی اصیل در دل شمال شرق
بانکی پور، نماینده مجلس: امکان تصویربرداری دوربینی را در لایحه حجاب آورده ایم/ اگر فرد نگذارد عکسش گرفته شود پلیس باید فرد بی حجاب را به اولین مقر پلیس تحویل دهد/ پلیس عابر عادی را صرف اینکه کشف حجاب کرده باشد بازداشت نمی کند
انتقال ترافیک هسته مرکزی بجنورد با احداث پل کشاورز در منطقه غرب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 09:102024-05-26اقتصادي

حمایت از نوغانداری و تحویل رایگان برگ توت به نوغانداران بجنورد


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بجنورد گفت: در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد از جمله نوغانداری، برگ توت به صورت رایگان به فعالان این حوزه تحویل می شود.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بجنورد گفت: در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد از جمله نوغانداری، برگ توت به صورت رایگان به فعالان این حوزه تحویل می شود.

علی نوروزی در گفت و گو با ایسنا از همکاری مشترک این سازمان با جهاد کشاورزی خبرداد و اظهار کرد: در خلال این همکاری، سازمان فضای سبز در حمایت از اقتصاد خرد و صنعت نوغانداری، از هرس شدید درختان توت جلوگیری کرده و برگ درختان توت را برای تغذیه و پرورش کرم ابریشم در اختیار افرادی که از سازمان جهاد کشاورزی معرفی می شوند، قرار می دهد.

وی ادامه داد: در توسعه فضای سبز و درختکاری سطح شهر و بوستان ها نیز ظرفیتی از کاشت درخت را به توسعه درختان توت اختصاص دادیم.

نوروزی تصریح کرد: شهر بجنورد و استان خراسان شمالی به لحاظ آب و هوا و وجود برگ درختان توت ظرفیت بالایی در پرورش کرم ابریشم و نوغانداری دارد که این اقدام سازمان فضای سبز، بخش مهمی از دغدغه نوغانداران برای تهیه خوراک کرم ابریشم را مرتفع می کند.


برچسب ها: نوغانداری - فضای سبز - سازمان - کسب و کارهای خرد - شهرداری بجنورد - جهاد کشاورزی - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از نوغانداری و تحویل رایگان برگ توت به نوغانداران بجنورد

حمایت از نوغانداری و تحویل رایگان برگ توت به نوغانداران بجنورد