مطالب مرتبط:
گزینه مدنظر استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات مقصد خود را مشخص کرد
ماجرای تازه باشگاه استقلال در نقل و انتقالات و سفر غیرمنتظره یک بازیکن به امارات
2 بمب نامدار استقلال در نقل و انتقالات خنثی شد | پرسپولیس نفس آبی ها را گرفته!
لحظه به لحظه با نقل و انتقالات استقلال در ساعات پایانی امروز پنجشنبه 14033/24| انفجار مهیب بمب ساعتی استقلال کل لیگ رابه شوک فرو برد/ بمب منفجر شده کیست؟!
استقلال نقل و انتقالات را استارت زد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 خرداد 1403 ساعت 07:052024-06-14ورزشي

پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته خواهد شد؟!


پرونده استقلال و سرمربی اسبق این تیم همچنان در محافل قضایی باز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرورزشی، ریکاردو ساپینتو خرداد پارسال از ایران رفت و همان زمان طی نامه ای برای هواداران استقلال مدعی شد اگر مطالباتش را پرداخت نکنند چاره ای جز این که از باشگاه استقلال به فیفا شکایت کند برای او باقی نخواهد ماند.

سرمربی پرتغالی سابق استقلال همین کار را هم انجام داد و در دادگاه بدوی به نفع خودش حکم گرفت ولی طرف ایرانی با ارسال دفاعیه خواهان ارسال پرونده به تجدید نظر شد و حالا همین اتفاق به وقوع پیوسته است.

در رابطه با ریکاردو ساپینتو آخرین خبر حکایت از آن دارد که به احتمال فراوان حکم دادگاه پیرامون پرونده مذکور حداکثر تا 25 تیر ماه صادر خواهد شد و پس از صدور حکم جنبه اجرایی پیدا می کند و حتی احتمال دارد استقلال بلافاصله پس از صادر شدن حکم تجدید نظر و در صورت محکومیت دوباره، با مشکل بزرگی به نام بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شود! اگر چنین اتفاقی رخ دهد، استقلال برای یارگیری تابستانی جهت حضور در لیگ بیست وچهارم دچار مشکل خواهد شد.

البته حتی در صورت محکوم شدن مجدد استقلال، بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مسئله ای است که به دلایل موجود در پرونده و نظر قاضی ارتباط دارد و شاید ابتدا چند روزی به باشگاه ایرانی برای پرداخت مطالب


برچسب ها: استقلال - ریکاردو ساپینتو - نقل و انتقالات استقلال - پرونده - تجدید نظر - از باشگاه استقلال - هواداران استقلال
آخرین اخبار سرویس:

پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته خواهد شد؟!

پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته خواهد شد؟!