مطالب مرتبط:
عباس عبدی: تفاوت میان روسای جمهور اتفاقاً در ایران بسیار زیاد است/ مخالفت عناصر قدرت با رییس جمهوری چون پزشکیان بسیار کم اثر و کم رمق تر از گذشته خواهد بود/ کوشش خود را باید در جهت رسیدن به توافق مردم برای شرکت در انتخابات متمرکز کنیم
فیلم/ امام جمعه یزد در گفتگو با ایرنا: مردم، آگاهانه و پر شور در انتخابات شرکت کنند
اعلام مواضع اقتصادی کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات/وعده قاضی زاده درباره حقوق چیست؟
اعلام مواضع اقتصادی کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات/وعده قاضی زاده درباره حقوق چیست؟
مردم با شرکت گسترده در انتخابات کشور را در مسیر توسعه قرار دهند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1403 ساعت 10:402024-06-16سياسي

شرکت در انتخابات رسیدن به حقوق حقه هر شهروند ایرانی است


نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم نسبت به حقوق اساسی خود مطلع هستند و می دانند شرکت در انتخابات رسیدن به حقوق حقه هر شهروند ایرانی است.

- ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم نسبت به حقوق اساسی خود مطلع هستند و می دانند شرکت در انتخابات رسیدن به حقوق حقه هر شهروند ایرانی است.

اکبر رنجبرزاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت در انتخابات متعلق به اشخاص، اقشار و گروه های خاص نبوده بلکه شرکت در این رویداد سیاسی بزرگ حق مسلم همه ملت ایران است، از این حقوق اساسی و از این حقوق حقه نباید به راحتی گذشت و مشارکت نداشت چرا که عدم مشارکت در انتخابات در نهایت مسیری به جز پشیمانی به همراه نخواهد داشت و پشیمانی دیگر سودی ندارد.

وی ادامه داد: هر آنچه که تحت عنوان گرانی، اعتراضات، معیشت، درآمد، اقتصاد، اشتغال، رشد اقتصادی، تامین مسکن، ازدواج و آسیب های اجتماعی وجود دارد، منوط به برنامه ریزی اجرایی رییس جمهور است.

رنجبرزاده با بیان اینکه تدبیر و برنامه های رییس جمهور با حل مشکلات مردم گره خورده است، تصریح کرد: باید در بحث انتخابات رییس جمهور تک تک آحاد جامعه مشارکت حداکثری داشته باشند چرا که اگر رییس جمهور ظرفیت بالایی داشته باشد طبیعتاً آنچه که مد نظر شهروندان ایرانی است محقق می شود اما


برچسب ها: شرکت در انتخابات - انتخابات - شهروند ایرانی - مجلس شورای اسلامی - حقوق اساسی - حقوق - نماینده مردم
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات رسیدن به حقوق حقه هر شهروند ایرانی است

شرکت در انتخابات رسیدن به حقوق حقه هر شهروند ایرانی است