مطالب مرتبط:
امکان تغییر رشته و تحصیل همزمان دانشجویان ممنوع است
خنده فردوسی پور به ماجرای ادامه تحصیل بیرانوند
ممانعت از تحصیل فرزند چه مجازاتی دارد؟
ممانعت از تحصیل فرزند چه مجازاتی دارد؟
ممانعت از تحصیل فرزند چه مجازاتی دارد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 16:402024-06-08دانش

تغییر رشته و تحصیل همزمان دانشجویان ممنوع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، «سامانه جامع آزمون سراسری» برای انتخاب کدرشته محل های دانشگاه فرهنگیان پایان روز گذشته (جمعه 18 خردادماه) بسته شد و پس آن امکان انتخاب رشته برای این داوطلبان به هیچ وجه وجود ندارد.

- بر اساس قانون امکان تغییر رشته و گرایش، تغییر اولویت انتخابی، تغییر دوره تحصیلی، انتقال و جابه جایی در بین دانشگاه ها و بالعکس در بدو ورود و یا در طول تحصیل ممنوع برای پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سامانه جامع آزمون سراسری برای انتخاب کدرشته محل های دانشگاه فرهنگیان پایان روز گذشته (جمعه 18 خردادماه) بسته شد و پس آن امکان انتخاب رشته برای این داوطلبان به هیچ وجه وجود ندارد.

متقاضیان می توانستند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم سال 1403، به درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش مراجعه و با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری و با توجه به رشته محل های اعلام شده در دفترچه راهنمای مذکور، نسبت به انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود اقدام کنند.

متقاضیانی می توانند نسبت به انتخاب رشته های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند که در آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان در اردیبهشت


برچسب ها: دانشگاه فرهنگیان - دانشگاه - انتخاب - انتخاب رشته - رشته - دفترچه راهنمای انتخاب رشته - فرهنگیان
آخرین اخبار سرویس:

تغییر رشته و تحصیل همزمان دانشجویان ممنوع است

تغییر رشته و تحصیل همزمان دانشجویان ممنوع است