مطالب مرتبط:
نتیجه بازی ایران و ترکیه در هفته دوم لیگ ملت های والیبال 2024
فیلم| خلاصه بازی والیبال ایران و ترکیه (لیگ ملت های والیبال) امروز شنبه 19 خرداد 1403
نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکیه در لیگ ملت های والیبال | تداوم سریال ناکامی های ایران!
نتیجه و خلاصه بازی والیبال ترکیه – ایران امروز 19 خرداد 1403
اخراج مربی هم جواب نداد؛ والیبال ایران به ترکیه هم باخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 16:252024-06-08سياسي

تاکید باقری بر اجرایی شدن توافقات بین سران ایران و ترکیه


سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه برنامه های سفر به استانبول و در حاشیه نشست فوق العاده شورای وزیران امور خارجه سازمان همکاری اقتصادی هشت کشور در حال توسعه (دی-هشت) در خصوص وضعیت غزه با هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه دیدار و گفت وگو کرد.

- سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه برنامه های سفر به استانبول و در حاشیه نشست فوق العاده شورای وزیران امور خارجه سازمان همکاری اقتصادی هشت کشور در حال توسعه (دی-هشت) در خصوص وضعیت غزه با هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقری با قدردانی از ابتکار ارزشمند ترکیه در برگزاری نشست استانبول، حضور هیات ایرانی را نشانگر اهتمام ویژه به مساله فلسطین و همچنین نقش و موضع ترکیه عنوان کرد.

وی با اشاره به اهتمام ویژه رییس جمهور و وزیر خارجه شهید به توسعه و تعمیق روابط دو کشور، بر اراده جدی کشورمان برای توسعه بیش از پیش روابط رو به پیشرفت دو کشور و پیگیری اجرایی شدن توافقات صورت گرفته بین سران ایران و ترکیه به خصوص در ابعاد اقتصادی و تجاری تاکید کرد.

سرپرست دستگاه دیپلماسی خاطر نشان کرد: تقویت پیوندهای بیشتر در روابط ایران و ترکیه، نه تنها به نفع دو کشور، بلکه در جهت پایداری ثبات منطقه ای است، به خصوص که ما با دشمن مشت


برچسب ها: امور خارجه - سازمان همکاری اقتصادی - وزیر امور خارجه ترکیه - جمهوری اسلامی ایران - خارجه - وزارت امور خارجه - وزیر امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

تاکید باقری بر اجرایی شدن توافقات بین سران ایران و ترکیه

تاکید باقری بر اجرایی شدن توافقات بین سران ایران و ترکیه