مطالب مرتبط:
کلیپ| هوش مصنوعی؛ فرمانده جنگ رژیم صهیونیستی
برگزاری رویداد «هوش مصنوعی و سلامت در اربعین»
گزارش تصویری| کفش های جدید نایک با طراحی هوش مصنوعی
بیم و امید استفاده از هوش مصنوعی در فین تک
هوش مصنوعی؛ نجاتگر جان بیماران قلبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1403 ساعت 03:252024-06-10پزشكي

هوش مصنوعی ایمنی جاده ها را تضمین می کند


پژوهشگران «دانشگاه مریلند»(UMD) از فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کرده اند تا راه هایی را برای حفظ سلامت مسافران جاده ها ارائه دهند.

- پژوهشگران دانشگاه مریلند (UMD) از فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کرده اند تا راه هایی را برای حفظ سلامت مسافران جاده ها ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسیاری از مردم برای یافتن راه خود از پلتفرم گوگل استریت ویو (Google Street View) استفاده می کنند اما پژوهشگران دانشگاه مریلند (UMD) از آن برای تعیین مکان هایی استفاده کرده اند که ممکن است سفر را به طور ناگهانی به پایان برسانند.

به نقل از ساینمگ، دکتر کوین نگوین (Quynh Nguyen) متخصص همه گیرشناسی و آمار در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه مریلند، در این پژوهش از فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی برای شناسایی عناصر محیطی مهم و موثر بر تصادفات خودرو، دوچرخه و عابران پیاده استفاده کرده است.

نگوین که در کار خود از فناوری ها و منابع کلان داده برای رسیدگی به نابرابری های سلامتی استفاده می کند، گفت: تصادفات رانندگی، علت اصلی مرگ جوانان بین پنج تا 29 سال هستند.

بنابراین، بسیار مهم است که بدانیم چگونه محیط فیزیکی می تواند برخوردهای مرگبار را افزایش یا کاهش دهد و کدام جوامع بیشتر تحت تأثیر این موضوع قرار دارند.


برچسب ها: دانشگاه مریلند - هوش مصنوعی - استفاده - دانشگاه - پژوهشگران - سلامت مسافران - مریلند
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی ایمنی جاده ها را تضمین می کند

هوش مصنوعی ایمنی جاده ها را تضمین می کند