مطالب مرتبط:
تاریخ امتحانات نهایی در خرداد 1403/ جزییاتی که دانش آموزان باید بدانند
امتحانات نهایی خرداد دانش آموزان آغاز شد
امتحانات نهایی و بیان جزییاتی که دانش آموزان باید بدانند؛ از غیبت و تقلب تا چارچوب طراحی سوالات آموزش و پرورش
امتحانات نهایی دانش آموزان آغاز شد
20 نکته کاربردی برای موفقیت دانش آموزان در امتحانات نهایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 12:552024-05-25اجتماعي

ارتقای معدل دانش آموزان خوزستانی به تصمیمات کلان نیاز دارد


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه با اقدامات انجام شده در یک سال اخیر مطمئنا معدل و میانگین نمرات امتحانات نهایی دانش آموزان خوزستان ارتقا می یابد، - ایسنا/خوزستان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه با اقدامات انجام شده در یک سال اخیر مطمئنا معدل و میانگین نمرات امتحانات نهایی دانش آموزان خوزستان ارتقا می یابد، گفت: برای افزایش رتبه علمی خوزستان باید تصمیمات کلان و اتفاقات بزرگی حتی در خارج از آموزش و پرورش رقم بخورد.

امین برملا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به رتبه علمی خوزستان اظهار کرد: در یک سال اخیر برای توسعه متوازن، برنامه های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت در نظر گرفتیم.

در حوزه بلند مدت در یکی دو سال گذشته مشکل عمده خوزستان که منجر به نابسامانی نتایج امتحانات می شد، هدایت تحصیلی اشتباه بود، یعنی هدایت تحصیلی دانش آموزان به سمت رشته های مختلف و بر اساس توسعه متوازن انجام نمی شد.

وی افزود: پیش از این در استان خوزستان میزان هدایت دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه ای پایین بود، اما خوشبختانه در دو سه سال اخیر هدایت به این رشته ها بسیار خوب بوده است و درصد قابل توجهی از دانش آموزان بر اساس توانمندی هایشان به این رشته ها هدایت می شوند.


برچسب ها: خوزستان - امتحانات نهایی دانش آموزان - اداره کل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش خوزستان - آموزش و پرورش - دانش آموزان - امتحانات نهایی
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای معدل دانش آموزان خوزستانی به تصمیمات کلان نیاز دارد

ارتقای معدل دانش آموزان خوزستانی به تصمیمات کلان نیاز دارد