مطالب مرتبط:
قیمت دام زنده برای عید قربان 1403 اعلام شد
قیمت دام زنده برای عید قربان 1403 اعلام شد
دام قیمت مصوب ندارد/ اعلام قیمت گوسفند عید قربان به زودی
قیمت دام زنده برای عید قربان 1403 اعلام شد
کمبودی در عرضه دام عید قربان نداریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 خرداد 1403 ساعت 07:452024-06-15سياسي

تشکیل اکیپ های نظارت بر ذبح دام عید قربان در ملایر


رییس اداره دامپزشکی ملایر از تشکیل دو اکیپ ثابت و سیار برای نظارت بر ذبح دام در روز عیدقربان خبرداد و گفت: از ابتدای صبح انجام معاینه دام زنده قربانی، - ایسنا/همدان رییس اداره دامپزشکی ملایر از تشکیل دو اکیپ ثابت و سیار برای نظارت بر ذبح دام در روز عیدقربان خبرداد و گفت: از ابتدای صبح انجام معاینه دام زنده قربانی، لاشه های کشتار شده توسط دامپزشک و نظارت شرعی توسط روحانی ناظر به سه روش و در محل های متفاوت نظارت خواهد شد.

دکتر مهدی ظفری پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: به مناسبت عید قربان برقراری میز خدمت همزمان با نماز جمعه با حضور کارشناسان دامپزشکی و پاسخ به سوالات و درخواست های نمازگزاران به صورت چهره به چهره و همچنین اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص بهداشت دام قربانی انجام شد.

این مقام مسئول گفت: به همین مناسبت در محل اداره دامپزشکی توسط اکیپ ثابت مستقر در اداره، معاینه در سطح شهر و منازل خیرین توسط اکیپ سیار و حضور بلافاصله در محل با تماس با شماره 081- 33346664 و معاینات کامل دام زنده و لاشه توسط ناظر بهداشتی و تایید حلیت توسط ناظر شرعی در محل کشتارگاه دام، صورت می پذیرد.

وی از برقراری میز خدمت در محل اداره دامپزشکی شهرستان ملایر و دیدار چهره به چهره مدیران و کارشناسان با مراجعه کنندگان و پاسخگویی به سوالات و درخواست های تخ


برچسب ها: اداره دامپزشکی - دامپزشک - دامپزشکی - نظارت - اداره - ذبح دام - رییس اداره
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل اکیپ های نظارت بر ذبح دام عید قربان در ملایر

تشکیل اکیپ های نظارت بر ذبح دام عید قربان در ملایر