مطالب مرتبط:
حجت الاسلام حاج علی اکبری در خطبه های نماز عید قربان: مشارکت حداکثری در انتخابات انسجام و قدرت ملی را افزایش می دهد
امینی، استاد علوم سیاسی: شورای نگهبان به انتخابات لطمه زد/ اگر لاریجانی بود منازعات انتخاباتی خیلی مدنی تر می شد/ امکان تکرار اعتراضات 1401 در 1403 وجود داشت؛ حال انتخاباتی به وجود آمده که می تواند مشارکت «خیابانی و خشن» را به یک مشارکت «مدنی» تبدیل کند
نرود/ انتخابات 88؛ شکسته شدن حدنصاب مشارکت
چه کسی پیروز انتخابات ریاست جمهوری می شود؟پزشکیان اما به شرط مشارکت 55درصدی
چه کسی پیروز انتخابات ریاست جمهوری می شود؟ پزشکیان اما به شرط مشارکت 55 درصدی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 09:452024-06-18سياسي

مشارکت در انتخابات، تجلی ولایت مداری و ایران دوستی است


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: حضور حداکثری در انتخابات و دعوت از دیگران نیز برای شرکت در این سرنوشت سازی مهم، تجلی بارز ولایت مداری و ایران دوستی است.

- ایسنا/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: حضور حداکثری در انتخابات و دعوت از دیگران نیز برای شرکت در این سرنوشت سازی مهم، تجلی بارز ولایت مداری و ایران دوستی است.

احمدعلی مقدم در گفت و گو با ایسنا درباره ضرورت مشارکت مردم در انتخابات، اظهار کرد: یکی از موکدات همیشگی مقام معظم رهبری در امر انتخابات، حضور و مشارکت بالای مردم است زیرا اخلال در انتخابات و تشویق مردم به رای ندادن، هدف و برنامه مهم دشمنان نظام برای سرنگونی انقلاب و ولایت است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با تشویق مردم برای حضور گسترده و با شعور در انتخابات ریاست جمهوری، افزود: حضور حداکثری در انتخابات و دعوت از دیگران نیز برای شرکت در این سرنوشت سازی مهم، تجلی بارز ولایت مداری و ایران دوستی و همچنین اطاعت محض از ولایت فقیه است زیرا ولایت مداری منوط به اطاعت پذیری و حضور در میدان های مهم و سرنوشت ساز نظام است.

بنابراین دشمن با میزان مشارکت ملی، میزان ولایتمداری و همراه بودن مردم با نظام را می سنجد.


برچسب ها: حضور حداکثری در انتخابات - انتخابات - حزب موتلفه اسلامی - موتلفه اسلامی - حضور حداکثری - ولایت مداری - حزب موتلفه
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در انتخابات، تجلی ولایت مداری و ایران دوستی است

مشارکت در انتخابات، تجلی ولایت مداری و ایران دوستی است