مطالب مرتبط:
قطع اظهارات وزیر خارجه آمریکا توسط معترضان به جنگ غزه
سخنرانی وزیر خارجه آمریکا توسط معترضان به جنگ غزه قطع شد
هشدار سازمان ملل درباره احتمال شکست پروژه بندر آمریکا در غزه
نتانیاهو خواستار ایجاد دولت غیر نظامی غزه شد
روایتی تازه از نحوه مذاکرات ایران و آمریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1403 ساعت 13:352024-05-22بين الملل

نتانیاهو: تلفات گرسنگی در غزه از آمریکا کمتر است!


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی عجیب گفت تعداد کسانی که در غزه از گرسنگی از دنیا رفته اند، از کسانی که در آمریکا از گرسنگی مرده اند، کمتر است.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی عجیب گفت تعداد کسانی که در غزه از گرسنگی از دنیا رفته اند، از کسانی که در آمریکا از گرسنگی مرده اند، کمتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به احتمال صدور حکم بازداشت خود در دیوان کیفری بین المللی به اتهام جنایت علیه بشریت و ایجاد قحطی در غزه مدعی شد تعداد فلسطینی هایی که به دلیل گرسنگی در غزه به شهادت رسیده اند، بسیار کمتر از تعداد آمریکایی هایی است که از گرسنگی می میرند.

در روز دوشنبه کریم خان دادستان ارشد دیوان کیفری بین المللی گفت این دادگاه به دنبال صدور حکم بازداشت برای چهره های مرتبط با درگیری های اخیر غزه است، از جمله بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم و یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی.

این درخواست که به دلیل متهم شدن این مقامات به جنایت علیه بشریت درخواست شده، واکنش های فراوانی را در پی داشت، از جمله از سوی آمریکا که شدیداً با آن مخالفت کرد.

این دادستان گفت شواهد فراوانی وجود دارد که نشان می دهد این مقامات صیونیست در گرسنگی دادن به غیرنظامیان به عنوان یک ابزار جنگی و جنایت علیه بشریت گنا


برچسب ها: نخست وزیر رژیم صهیونیستی - گرسنگی - دیوان کیفری بین المللی - رژیم صهیونیستی - نخست وزیر - بنیامین نتانیاهو - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: تلفات گرسنگی در غزه از آمریکا کمتر است!

نتانیاهو: تلفات گرسنگی در غزه از آمریکا کمتر است!