مطالب مرتبط:
کارت های کمبو ربات همستر | امروز (جمعه 18 خرداد 1403)
کارت های همستر کامبت شنبه 19خرداد و دریافت 5 میلیون سکه رایگان
کارت امروز همستر کامبت جمعه 18 خرداد 1403 +محل کارت های همستر کامبت
کارت های امروز همستر 18 خرداد / دیلی کمبو همستر امروز
کارت های کمبو 5 میلیونی همستر کامبت امروز 18 خرداد/ عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 11:452024-06-08اقتصادي

لطفاً کارت به کارت کنید!


مدتی است هنگام خرید در برخی صنوف خراسان شمالی با جمله لطفا کارت به کارت کنید یا پول نقد بدهید، مواجه می شویم؛ اما همراه داشتن پول نقد و استفاده نکردن از کارت های بانکی برای مردم مشکل ساز شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدتی است هنگام خرید در برخی صنوف خراسان شمالی با جمله لطفا کارت به کارت کنید یا پول نقد بدهید، مواجه می شویم؛ اما همراه داشتن پول نقد و استفاده نکردن از کارت های بانکی برای مردم مشکل ساز شده است.

وقتی به برخی فروشگاه های شهر بجنورد وارد می شویم با دو - سه دستگاه کارت خوان قرار داده شده روی پیشخوان مواجه می شویم که از سالم بودن آن ها اطمینان داریم، اما زمان پرداخت، صاحب فروشگاه از کشیدن کارت بانکی با بهانه های مختلف امتناع می کند و از مشتری درخواست پول نقد یا کارت به کارت می کند.

تعدادی از فروشندگان می گویند دستگاه کارت خوان خراب است، اما برخی نیز صادق هستند و می گویند اگر از این دستگاه استفاده شود، مالیات باید پرداخت کنم، این شرایط تبدیل به معضل شده و مردم نمی دانند کارت ها را کنار بگذارند و دوباره پول نقد با خود حمل کنند یا می توانند از کارت بانک استفاده کنند.

پاس دادن مشتری ها به دستگاه های عابر بانک یا همراه بانک یکی از شهروندان بجنورد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: برای خریدن دستگیره در کمد دیواری ب


برچسب ها: کارت - کارت به کارت - خراسان شمالی - پول نقد - کارت های بانکی - دستگاه - خراسان
آخرین اخبار سرویس:

لطفاً کارت به کارت کنید!

لطفاً کارت به کارت کنید!