مطالب مرتبط:
فوری/ گزارش پزشکی قانونی درباره سانحه سقوط بالگرد رییس جمهور
فوری/ نظر پزشکی قانونی درباره سانحه سقوط بالگرد رییس جمهور
نظر پزشکی قانونی درباره سانحه سقوط بالگرد رییس جمهور
اعلام نظر پزشکی قانونی درباره حادثه بالگرد رییس جمهور فقید
اعلام نظر پزشکی قانونی درباره حادثه بالگرد رییس جمهور فقید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 خرداد 1403 ساعت 13:502024-06-15سياسي

گزارش پزشکی قانونی درباره سانحه سقوط بالگرد رییس جمهور


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور و تیم همراهشان بیان داشت: نظرات کارشناسی متخصصان پزشکی قانونی در رابطه با شهدای راه خدمت پس از بررسی ها به دستگاه قضایی اعلام شده است.

-  به گزارش  تابناک به نقل از مهر، عباس مسجدی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در نشست خبری درباره بانک ژنتیک بیان داشت: بانک ژنتیک را سرمایه عظیمی برای کشور می دانیم.

در حال توسعه جدی آن هستیم و رشد 100 درصدی در حوزه پروفایل و اخذ نمونه در طی یکسال گذشته را داشتیم و به سرعت مسیر ادامه دارد.

 وی با بیان اینکه در طی یک سال 40 پرونده عوامل مجرمانه شناسایی و به قوه قضاییه اعلام شد، گفت: راه اندازی سامانه بانک ژنتیک کشور در جهت ایمن سازی اطلاعات بانک ژنتیک بسیار مؤثر است .

مسجدی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهادت آیت الله رییسی و همکارانشان گفت: شعاری که در سال 1403 سازمان پزشکی به عنوان منشور کاری خود انتخاب کرد ارتقای کیفیت همه جانبه و خدمت به مردم عزیز است و سازمان پزشکی قانونی در یکسال آینده پیشرفت همه جانبه را در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات دارد.

وی ادامه داد: ما خود را مدیون مردم می دانیم و تلاشمان این است که بتوانیم خدمات علمی تر با رعایت سرعت برای مردم داشته باشیم.


برچسب ها: پزشکی قانونی - رییس سازمان پزشکی قانونی - سازمان پزشکی قانونی کشور - سازمان پزشکی قانونی - قانونی - سازمان پزشکی - سقوط بالگرد
آخرین اخبار سرویس:

گزارش پزشکی قانونی درباره سانحه سقوط بالگرد رییس جمهور

گزارش پزشکی قانونی درباره سانحه سقوط بالگرد رییس جمهور