مطالب مرتبط:
تماس دبیرکل حزب الله عراق با رهبر انصارالله یمن با محور هماهنگی محور مقاومت
تماس دبیرکل حزب الله عراق با رهبر انصارالله یمن درباره هماهنگی محور مقاومت
حزب الله 4 مقر نظامیان اسراییلی را هدف قرار داد
حزب الله، این عکس از رییسی را برای اولین بار منتشر کرد
حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1403 ساعت 15:502024-05-24بين الملل

گفتگوی دبیرکل گردان های حزب الله عراق با رهبر انصار الله یمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع رسانی مقاومت (الاعلام المقاوم)، «ابوحسین الحمیداوی» دبیرکل گروه مقاومت اسلامی کتائب حزب الله عراق در تماس تلفنی با عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن بر لزوم حفظ آمادگی و .

- دبیرکل گردان های حزب الله عراق در گفتگوی تلفنی با رهبر جنبش انصار الله یمن بر حفظ آمادگی و هماهنگی بین نیرو های محور مقاومت برای حمایت از غزه تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع رسانی مقاومت (الاعلام المقاوم)، ابوحسین الحمیداوی دبیرکل گروه مقاومت اسلامی کتائب حزب الله عراق در تماس تلفنی با عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن بر لزوم حفظ آمادگی و هماهنگی بالا بین نیرو های محور مقاومت به ویژه بین عراق و یمن برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تأکید کرد.

الحمیداوی در این گفتگوی تلفنی تصریح کرد که عملیات ضدصهیونیستی نیرو های یمنی کمک زیادی به اعمال ممنوعیت تردد دریایی رژیم اشغالگر و کشتی های عازم بنادر فلسطین اشغالی کرده است واین عملیات ها باعث شده است که ناو های آمریکایی و انگلیسی که با این رژیم مراوده دارند، برای پنهان شدن و فرار از ضربات رزمندگان یمن سرافراز پرچم کشور های دیگر را بر روی کشتی های خود نصب کنند.


برچسب ها: حزب الله عراق - عبدالملک بدرالدین الحوثی - گردان های حزب الله عراق - انصار الله - مقاومت - گروه مقاومت اسلامی - عبدالملک بدرالدین
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی دبیرکل گردان های حزب الله عراق با رهبر انصار الله یمن

گفتگوی دبیرکل گردان های حزب الله عراق با رهبر انصار الله یمن