مطالب مرتبط:
مواد مخدر جدید و شیوه مصرف متفاوت ؛ دسترسی به مواد مخدر در اروپا چگونه است؟
دستگیری یک قاچاقچی با 70 کیلوگرم مواد مخدر در تهران
قتل همسر به خاطر پول مواد مخدر
افزایش مرگ ومیر ناشی از مصرف مواد مخدر در اتحادیه اروپا
تریلر حامل مواد مخدر در مسیر تهران توقیف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 ساعت 12:452024-06-13اقتصادي

شیوه دسترسی به مواد مخدر در اروپا!


«مرکز اروپایی رصد مواد مخدر و اعتیاد / EMCDDA» روز سه شنبه 11 ژوئن (22 خرداد) در گزارش تازه خود هشدار داد که وضعیت مواد مخدر در اروپا به حدی رسیده است که در وصف آن می توان عبارت «همه جا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از عصرایران؛ یک نهاد اروپایی ناظر بر مواد مخدر نسبت به الگوهای نگران کننده در مصرف این مواد در سراسر اتحادیه اروپا و در نتیجه افزایش مشکلات سلامت عمومی هشدار داد.

 بنابر این گزارش، بنادر شلوغ اکوادور در اقیانوس آرام طی پنج سال گذشته به کانون حمل کانتینرهای حاوی کوکایین های تولید شده در کلمبیا، پرو و ​​بولیوی تبدیل شده است؛ محموله هایی که به ایالات متحده و اروپا قاچاق می شوند و عملا اکوادور را به یک بزرگراه کوکایین تبدیل کرده است.

حال آنکه از 220 تن کوکایینی که در سال گذشته میلادی توسط مقامات آمریکای لاتین و کاراییب کشف و ضبط شد، 84 درصد آن به قصد اروپا بارگیری شده بود.

حدود 45 تن از این محموله ها عازم بندر آنتورپ در بلژیک بود که در سال های اخیر به پایتخت قاچاق کوکایین در اروپا تبدیل شده است، در حالی که بیش از 40 تن به روتردام هلند، بالغ بر 38 تن به هامبورگ آلمان و 34 تن به والنسیا در اسپانیا می رفت.

مرکز اروپایی رصد مواد مخدر و اعتیاد / EMCDDA روز سه شنبه 11 ژوئن (22 خرداد) در گزارش تازه خود هشدار داد که وضعیت مواد مخدر در اروپا به حدی


برچسب ها: اروپا - مواد مخدر - کوکایین - مواد - مخدر - گزارش - اکوادور
آخرین اخبار سرویس:

شیوه دسترسی به مواد مخدر در اروپا!

شیوه دسترسی به مواد مخدر در اروپا!