مطالب مرتبط:
بزرگترین بیمارستان تخصصی کودکان غرب کشور راه اندازی شد
پویش قرآنی «بابای مهربان» راه اندازی شد
روسیه به دنبال راه اندازی پرواز مستقیم قفقاز شمالی به ایران است
پویش «عکاسی از خانه مادری» راه اندازی شد
فرماندار بهارستان:بسیاری از کارخانه های تعطیل و نیمه راکد در دولت سیزدهم راه اندازی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 08:502024-05-27پزشكي

راه اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته 16 اسلایس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بهره برداری دستگاه سی تی اسکن پیشرفته 16 اسلایس در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه خبر داد.

- راه اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته 16 اسلایس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه ایسنا/بوشهر رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بهره برداری دستگاه سی تی اسکن پیشرفته 16 اسلایس در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه خبر داد.

دکتر حسن ملکی زاده در تشریح این خبر گفت: با توجه به فرسودگی و کاهش کارایی دستگاه سی تی اسکن قبلی در این بیمارستان، اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن پیشرفته تر در دستور کار این دانشگاه قرار گرفت و با نهایت سرعت، نسبت به امور مرتبط با راه اندازی آن اقدام و اکنون به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: برای خرید و ایجاد زیرساخت فیزیکی برای راه اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و مدرن در این بیمارستان، بیش از 120 میلیارد ریال هزینه شده است.

ملکی زاده اضافه کرد: با توجه به وقفه کوتاهی که به دلیل جایگزینی دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس جدید با 6 اسلایس قدیمی، در امر خدمات رسانی به مردم ایجاد شده بود، با راه اندازی دستگاه سی تی اسکن جدید و پیشرفته با کیفیت بسیار بالاتر از دستگاه قبلی، دسترسی مردم برای دریافت این خدمت تسهیل شده و از ارجاع بیماران به سایر مراکز جلوگیری به عمل می آید.


برچسب ها: دستگاه سی تی اسکن - سی تی اسکن - امیرالمؤمنین - دانشگاه علوم پزشکی بوشهر - بیمارستان - رییس دانشگاه علوم پزشکی - دستگاه
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته 16 اسلایس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه

راه اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته 16 اسلایس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه