مطالب مرتبط:
8مسافر اصفهانی در سیاه کوه کاشان مققود شدند
8مسافر اصفهانی در سیاه کوه کاشان مفقود شدند
مفقود شدن 8 گردشگر اصفهانی در ارتفاعات سیاه کوه کاشان
مفقود شدن 8 گردشگر اصفهانی در ارتفاعات سیاه کوه کاشان
نجات 8 کوهنورد اصفهانی گرفتار در ارتفاعات کاشان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 08:302024-06-01حوادث

نجات کوهنوردان اصفهانی گمشده در کوه های کاشان


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: هشت آقا و خانم کوهنورد اصفهانی که در کوه های منطقه درین کاشان گرفتار شده بودند، با تلاش مأموران امداد و نجات کوهستان این سازمان و جمعیت هلال احمر نجات یافتند.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: هشت آقا و خانم کوهنورد اصفهانی که در کوه های منطقه درین کاشان گرفتار شده بودند، با تلاش مأموران امداد و نجات کوهستان این سازمان و جمعیت هلال احمر نجات یافتند.

روح الله فدایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تماس شهروندان با سامانه 125 این سازمان در ساعت 20:34 دقیقه روز (جمعه، 11 خرداد) مبنی بر گرفتار شدن یک تیم کوهنوردی، تیم آتش نشانی از ایستگاه شماره 6 سازمان و تیم های عملیاتی هلال احمر سریعاً به محل حادثه در سیاه کوه اعزام شدند.

وی افزود: این افراد که به علت تاریکی شب، مسیر برگشت را گم کرده بودند، بعد از تماس با گروه های امدادی و حضور امدادگران، در شرایط ایمن تا پای کوه همراهی شدند.

فدایی تأکید کرد: شهروندان توجه داشته باشند که هیچ گاه بدون اطلاع کافی از مسیر صعود و فرود اقدام به کوهنوردی نکرده و به گونه ای برنامه ریزی کنند که به تاریکی شب برخورد نکنند.


برچسب ها: سخنگوی سازمان آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - سازمان - سازمان آتش نشانی - جمعیت هلال احمر - کوهنورد - هلال احمر
آخرین اخبار سرویس:

نجات کوهنوردان اصفهانی گمشده در کوه های کاشان

نجات کوهنوردان اصفهانی گمشده در کوه های کاشان