مطالب مرتبط:
آتش در کمین جنگل های کهگیلویه و بویراحمد
آتش در کمین جنگل های کهگیلویه وبویراحمد
آتش در کمین جنگل های کهگیلویه وبویراحمد
آتش در کمین جنگل های کهگیلویه وبویراحمد
شناسایی چند نفر از عاملان آتش سوزی های اخیر جنگل های کرخه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 15:102024-05-25اجتماعي

خطر آتش سوزی در کمین جنگل های کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال بیش از هر زمان دیگری خطر آتش سوزی جنگل های این استان را تهدید می کند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال بیش از هر زمان دیگری خطر آتش سوزی جنگل های این استان را تهدید می کند.

اسلام جاودان خردبا اشاره به امیدهای ناشی از بارش های بهاری و ترس از آتش سوزی جنگل ها از دستگاه های اجرایی در این چهار ماه طلب یاری خواست، افزود: بارندگی های بهاری سال 403 در رشته کوه های زاگرس و رشد مراتع و علوفه در این مناطق می تواند به اندازه ای باشد که زنگ خطر برای پوشش گیاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از خرداد ماه تا اواسط مهرماه سال جاری را به صدا در آورد وخطر آتش تمامی عرصه های جنگلی و مرتعی را تهدید می کند.

وی اظهارکرد: استان کهگیلویه و بویراحمد 8 درصد جنگل های کشور و 20 درصد از جنگل های زاگرس را شامل می شود که با توجه به پوشش مرتعی و توپوگرافی عمدتا کوهستانی که دارد بیشتر در در معرض خطر آتش سوزی است و اگر خدای ناخواسته آتش رخ دهد مهار آن به مراتب بسیار سخت خواهد بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در نقاط گرمسیر و سردسیر استان ما نقاطی را داریم که ارتفاع علف بین 50 تا 100 سانتی متر ارتفاع دارند و این یک تهدید م


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه - بویراحمد - کهگیلویه - مدیرکل حفاظت محیط زیست - آتش سوزی جنگل
آخرین اخبار سرویس:

خطر آتش سوزی در کمین جنگل های کهگیلویه و بویراحمد

خطر آتش سوزی در کمین جنگل های کهگیلویه و بویراحمد