مطالب مرتبط:
اعمال قانون رانندگان 2 هزارو 45 خودروی حادثه ساز در مشهد
اعمال قانون 2038 خودروی حادثه ساز در مشهد | 68نفر در تصادفات مصدوم شدند (13 تیر 1403)
اعمال قانون 2038 خودروی حادثه ساز در مشهد | 68 نفر در تصادفات مصدوم شدند (13 تیر 1403)
شیشه دودی ها در انتظار اعمال قانون باشند
اعمال همسان سازی حقوق بازنشستگان از این تیرماه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1403 ساعت 13:502024-07-03اقتصادي

اعمال قانون فروشندگان البسه های مشکی با طرح های موهوم


فرمانده انتظامی شهرستان ری، از اجرای طرح کنترل و نظارت صنوف پوشاک و برخورد با فروشندگان و تولیدکنندگان لباس های مشکی نامتعارف در بازارهای حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد.

- فرمانده انتظامی شهرستان ری، از اجرای طرح کنترل و نظارت صنوف پوشاک و برخورد با فروشندگان و تولیدکنندگان لباس های مشکی نامتعارف در بازارهای حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: با توجه به اینکه یکی از اهداف دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران به انحراف کشاندن جوانان و نفوذ از راه فرهنگی و دینی است از این رو اخبار و اطلاعات واصله تعدادی از واحدهای صنفی و تولیدی پوشاک اقدام به تولید و عرضه البسه های مشکی رنگ با توجه به نزدیکی ماه ایام ماه محرم با آرم و علائم هنجارشکن و نامتعارف می کنند.

وی افزود: به همین منظور با هماهنگی مراجع قضایی اجرای طرح نظارت و کنترل واحدهای تولیدی و صنوف توسط پلیس اماکن این فرماندهی با جدیت در سطح بازار شهرری و اطراف حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) از 280 واحد صنفی و تولیدی بازدید انجام شد و برای 18 واحد صنفی نیز اخطار پلمپ صادر شد.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: در این راستا بیش از 30 دست البسه با آرم و علائم شیطان پرستی و نامتعارف کشف و متصدیان متخلف پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضا


برچسب ها: فرمانده انتظامی شهرستان - فرمانده انتظامی - حضرت عبدالعظیم - تولیدکنندگان - تولید - عبدالعظیم - جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون فروشندگان البسه های مشکی با طرح های موهوم

اعمال قانون فروشندگان البسه های مشکی با طرح های موهوم