موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
161 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در مریوان پیش بینی شد
تدارک هفت صندوق اخذ رای برای حضور هموطنان مقیم ترکیه در انتخابات ریاست جمهوری
تدارک 232 شعبه اخذ رای در خوی/ شعبه ویژه معلولان پیش بینی شده است
پیش بینی شعب اخذ رای مناسب سازی شده ویژه افراد دارای معلولیت در مازندران
هرگونه تبلیغات نامزدها ممنوع است/ پیش بینی 58 هزار 640 شعبه اخذ رای در سراسر کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1403 ساعت 15:002024-06-27سياسي

پیش بینی 154 صندوق اخذ رای در خلخال


فرماندار خلخال با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان گفت: 154 صندوق شامل 111 صندوق ثابت و 43 صندوق سیار برای اخذ آرای مردم در این شهرستان پیش بینی شده است.

- ایسنا/اردبیل فرماندار خلخال با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان گفت: 154 صندوق شامل 111 صندوق ثابت و 43 صندوق سیار برای اخذ آرای مردم در این شهرستان پیش بینی شده است.

سیدجواد یحیی زاده هفتم تیر گفت: 64 هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 287 نفر رای اولی هستند.

وی اضافه کرد: مردم خلخالی در دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری بالاترین میزان و درصد مشارکت را در استان اردبیل داشتند و امیدواریم انتخابات دور جدید نیز با حضور پرشور و گسترده مردم منطقه برگزار شود.

فرماندار خلخال به درگیر بودن دو روستای مورستان و کلستان این شهرستان با خسارت های ناشی از سیل گفت: با اقدامات حمایتی، تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در این روستاها انجام شده و هیچ مشکلی برای پوشش انتخاباتی نخواهیم داشت.

وی حضور در پای صندوق های رای را تکلیف و وظیفه دینی، مشارکت ملی و پاسخ به همه دسیسه های دشمنان نظام اسلامی ایران دانست و خواستار مشارکت مردم در انتخابات شد.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - شهرستان - فرماندار خلخال - انتخابات ریاست - صندوق - ریاست جمهوری - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 154 صندوق اخذ رای در خلخال

پیش بینی 154 صندوق اخذ رای در خلخال