مطالب مرتبط:
شانس اصلی صعود به جام جهانی هستیم/ ایران می تواند همه را شکست دهد آفتاب نو | اخبار ورزشی
قرعه آسان ایران در مسیر جام جهانی
سازوکار قرعه کشی انتخاب جام جهانی / احتمال حضور ایران در گروه مرگ
کنایه خیابانی به گروه ایران در مقدماتی جام جهانی
اقبالی: شانس ایران برای صعود مستقیم به جام جهانی 50 - 50 است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 تیر 1403 ساعت 13:252024-06-29ورزشي

واترپلوی جوانان ایران به جام جهانی نمی رود


علی رغم درخشش تیم ملی واترپلوی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا (فیلیپین) و کسب مجوز حضور در مسابقات جام جهانی واترپلو (آرژانتین)، قرار نیست این تیم به مسابقات جهانی اعزام شود.

- علی رغم درخشش تیم ملی واترپلوی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا (فیلیپین) و کسب مجوز حضور در مسابقات جام جهانی واترپلو (آرژانتین)، قرار نیست این تیم به مسابقات جهانی اعزام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسفندماه سال گذشته بود که تیم ملی واترپلوی ایران در گروه B مسابقات رده های سنی قهرمانی آسیا در فیلیپین با تیم های قزاقستان، سریلانکا، مالزی و سنگاپور هم گروه بود و توانست با شکست حریفانش بالاتر از قزاقستان به عنوان تیم اول گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کند و در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم چین به عنوان تیم دوم گروه A برود و این تیم را نیز از پیش رو بردارد و راهی فینال شود اما علی رغم یک نمایش فوق العاده مقابل ژاپن، قدرت اول آسیا با نتیجه 17 بر 13 شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسید.

پس از آن اوایل اردیبهشت ماه سال جاری بود که قرعه کشی مسابقات واترپلوی قهرمانی جوانان جهان به میزبانی کشور آرژانتین برگزار شد؛ در این دوره از مسابقات 20 تیم حضور دارند که در 6 گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.


برچسب ها: مسابقات - تیم ملی واترپلوی جوانان - واترپلو - مسابقات قهرمانی آسیا - قهرمانی آسیا - مسابقات جام جهانی - مرحله نیمه نهایی
آخرین اخبار سرویس:

واترپلوی جوانان ایران به جام جهانی نمی رود

واترپلوی جوانان ایران به جام جهانی نمی رود