مطالب مرتبط:
سازندگان «همستر کامبت»؛ نابغه های بازاریابی یا طنزپرداز؟
سازندگان همستر کامبت ؛ نابغه های بازاریابی یا طنزپرداز؟
سازندگان «همستر کامبت»؛ نابغه های بازاریابی یا طنزپرداز؟
سازندگان «همستر کامبت»؛ نابغه های بازاریابی یا طنزپرداز؟
سازندگان «همستر کامبت»؛ نابغه های بازاریابی یا طنزپرداز؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 تیر 1403 ساعت 10:252024-07-01اقتصادي

سازندگان «همستر کامبت»؛ نابغه های بازاریابی یا طنزپرداز؟


«همستر کامبت» یک بازی تلگرامی ساده نیست بلکه یک محصول دیجیتالی است که با کلیک های بی وقفه کاربرانی که در سودای کسب درآمد هستند، کار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محبوبیت همستر کامبت ، رشد انفجاری پیدا کرده و بیش از 200 میلیون کاربر را جذب کرده است.

سرعتی که همستر کامبت توانسته است کاربر جذب کند، خیره کننده بوده است.

این بازی تلگرامی، پس از عرضه توانست در مدت 77 روز، حدود 1.

8 میلیون کاربر روزانه داشته باشد و افزارهای درون بازی آن هم باعث شده است کانال های یوتیوب و شبکه اجتماعی این بازی، رکوردشکن شوند.

چرا مردم همستر کامبت بازی می کنند؟ ایسنا نوشت؛ همستر کامبت ، تجسم یک بازی ساده و قابل دسترس است که به مهارت نیازی ندارد.

این بازی ها برای وقت گذرانی هستند.

در همستر کامبت می توانید بدون فکر، مدام روی آواتار همستر کلیک کنید تا سکه جمع کنید.

اگر 100 میلیون کاربر این بازی، روزانه 20 دقیقه زمان صرف کنید، تا اول ژوئن سال 2024، مجموعا 2 میلیارد دقیقه زمان در همستر کامبت صرف شده است.

در کمتر از 30 روز بعد، تعداد کاربران این بازی، 2 برابر شد و به 200 میلیون نفر رسید.

به نظر می رسد کسب پول راحت، انگیزه اصلی کاربران بازی همستر کامبت است، چرا که افراد امیدوارند این سکه های دیجیتالی، روزی به پول واقعی قابل تبدیل باشند.


برچسب ها: همستر - بازی - میلیون - روزانه - شبکه اجتماعی - خیره کننده - بازاریابی
آخرین اخبار سرویس:

سازندگان «همستر کامبت»؛ نابغه های بازاریابی یا طنزپرداز؟

سازندگان «همستر کامبت»؛ نابغه های بازاریابی یا طنزپرداز؟