مطالب مرتبط:
وزیر اقتصاد موفق دولت یازدهم به عنوان فرمانده ی اقتصادی پزشکیان می آید
دیدار طیب نیا با پزشکیان/ وزیر اقتصاد موفق دولت یازدهم به عنوان فرمانده ی اقتصادی پزشکیان می آید
روزنامه اقتصادی| اقتصاد مردم
اگر سعید جلیلی بیاید چه بلایی سر اقتصاد کشور می آید؟ / تحلیلگر مشهور اقتصادی
سعید لیلاز : جلیلی می خواهد یک اقتصاد بسته و رو به عقب را در ایران حاکم کند / سیاست خارجی بسته تر خواهد شد؛ واکنش های منفی در بورس و بازار ارز را هم خواهیم دید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 تیر 1403 ساعت 13:552024-07-01سياسي

باید علم اقتصاد بر تصمیم گیری اقتصادی حاکم شود


یک کارشناس اقتصادی ضمن اشاره به لزوم پذیرش اصول علم اقتصاد در سیاستگذاری توسط دولت آینده گفت: باید اصول و مبانی علم اقتصاد بر تصمیم گیری های اقتصادی حاکم شود.

- یک کارشناس اقتصادی ضمن اشاره به لزوم پذیرش اصول علم اقتصاد در سیاستگذاری توسط دولت آینده گفت: باید اصول و مبانی علم اقتصاد بر تصمیم گیری های اقتصادی حاکم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که تنها چند روز تا آغاز مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است، محور اقتصاد و موضوعات اقتصادی در صدر گفتمان ها قرار دارد و از آنجاکه مسئله اقتصاد در شرایط فعلی جامعه موضوعی بسیار مهم و اثر گذار است و در رأی افراد نقش مهمی دارد، موضوعاتی همچون سرمایه گذاری اقتصادی، رشد اقتصاد و رفع تحریم ها توجه اکثر جامعه را به خود جلب کرده است.

براین اساس مطالبات اقتصادی از رییس جمهور آینده قطعا باید مورد توجه دو نامزد مرحله نهایی این دوره از انتخابات یعنی سعید جلیلی و مسعود پزشکیان باشد.

در این رابطه، مرتضی عزتی – کارشناس اقتصادی – در گفت وگو با ایسنا، ضمن تاکید بر لزوم توجه به اصول و مبانی علم اقتصاد در سیاستگذاری های اقتصادی اظهار کرد: در اقتصاد یک مبنای اصلی و اساسی وجود دارد که می گوید علم اقتصاد راه را برای سیاست گذاری نشان داده است.


برچسب ها: اقتصاد - اقتصادی - کارشناس اقتصادی - تصمیم گیری - سیاستگذاری - انتخابات ریاست جمهوری - دولت آینده
آخرین اخبار سرویس:

باید علم اقتصاد بر تصمیم گیری اقتصادی حاکم شود

باید علم اقتصاد بر تصمیم گیری اقتصادی حاکم شود