مطالب مرتبط:
پنجمین مناظره انتخابات ریاست جمهوری با حضور تمام نامزدها در حال برگزاری
ادامه پنجمین مناظره انتخابات ریاست جمهوری با حضور تمام نامزدها در حال برگزاری
اصفهان آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شد
بیش از یک هزار نقطه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خراسان شمالی پیش بینی شده است
آمادگی سفارت ایران در چین برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 09:502024-06-26سياسي

آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستیم


فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کرمانشاه اندیشیده شده، گفت: آماده برگزاری انتخابات هستیم.

- ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کرمانشاه اندیشیده شده، گفت: آماده برگزاری انتخابات هستیم.

محمدرضا آمویی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آمادگی شهرستان کرمانشاه برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: 645 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کرمانشاه در نظر گرفته شده که معادل تعداد صندوق های اخذ رای در نظر گرفته شده در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

آمویی گفت: از این تعداد 545 شعبه اخذ رای در شهر کرمانشاه و بخش مرکزی، 18 شعبه در بخش بیلوار، 20 شعبه در بخش کوزران، 26 شعبه در بخش ماهیدشت و 36 شعبه هم در بخش فیروزآباد برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برپا خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کرمانشاه اندیشیده شده، گفت: تمام اقدامات اولیه برای برگزاری انتخابات انجام شده و امیدواریم هشتم تیر با مشارکت گسترده مردم شاهد برگزاری یک انتخابات در تراز جمهوری اسلامی ایران باشیم.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - برگزاری انتخابات - انتخابات ریاست - انتخابات - کرمانشاه - شهرستان کرمانشاه - ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستیم

آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستیم