مطالب مرتبط:
آغاز شمارش آرا در هلند / سفیر ایران: رای مردم گامی در جهت بهره گیری از حق تعیین سرنوشت است
فرهنگ: شاهد حضور بیش از 50 پزشک و متخصص و اساتید دانشگاهی در مراکز رای گیری بودیم که تاکنون مسبوق به سابقه نبوده است
استانبول، دیار ملل: تلفیقی از هنر و فرهنگ در گذر قرن ها
بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح فردوسی و صدوقی تا 3 ماه آینده
قم امسال شاهد بهره برداری مستمر واحدهای صنعتی خواهد بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 تیر 1403 ساعت 14:252024-06-29سياسي

ضرورت بهره گیری از هنر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره گفت: ضرورت توجه به امر مهم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بهره گیری از قالب هنر یکی از تاکیدات معظم رهبری است.

- ایسنا/زنجان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره گفت: ضرورت توجه به امر مهم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بهره گیری از قالب هنر یکی از تاکیدات معظم رهبری است.

زهرا باقرزاده امروز (شنبه 9 تیر ماه) در دیدار با خانواده شهید رحمان شاکری فرد، اظهار کرد: مادران شهدا الگوی صبر و استقامت هستند که در دوران دفاع مقدس صبوری کردند و امروز نیز به عنوان سرمایه های انقلاب اسلامی ایفای نقش می کنند.

وی در ادامه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با استفاده از زبان هنر اشاره کرد و گفت: هنرمندان می توانند با زبان هنر مفاهیم ارزشی و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید ارائه کنند و امیدواریم شاهد انجام کارهای ارزشمند و ماندگار توسط هنرمندان شهرستان در این زمینه باشیم تا رشادت های رزمندگان و شهدای عزیز بدون تحریف به جوانان منتقل شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره با اشاره به ضرورت توجه به امر مهم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بهره گیری از قالب هنر یکی از تاکیدات معظم رهبری نیز به شمار می رود، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در راستای استفاده از هنر برای ترویج فرهنگ


برچسب ها: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - فرهنگ ایثار و شهادت - ایثار و شهادت - فرهنگ ایثار - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی - ترویج فرهنگ - فرهنگ و ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره گیری از هنر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

ضرورت بهره گیری از هنر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت