مطالب مرتبط:
محور سوادکوه تا روز جمعه مسدود است
محور سوادکوه تا شنبه مسدود است
محور سوادکوه تا شنبه مسدود است
مسدود شدن محور سوادکوه تا شنبه 9 تیرماه
محور سوادکوه تا شنبه مسدود است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1403 ساعت 08:102024-06-27اجتماعي

محور سوادکوه تا روز جمعه مسدود است


مازندران مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به وقوع سیلاب در سوادکوه که خسارت فراوانی به همراه داشت، گفت که نیروهای امدادی و خدمات رسان هم اکنون در حال بازگشایی جاده سوادکوه و همچنین جمع آوری نخاله و ضایعات ناشی از آورده سیلاب هستند که .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مازندران مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به وقوع سیلاب در سوادکوه که خسارت فراوانی به همراه داشت، گفت که نیروهای امدادی و خدمات رسان هم اکنون در حال بازگشایی جاده سوادکوه و همچنین جمع آوری نخاله و ضایعات ناشی از آورده سیلاب هستند که بازگشایی این محور قطعاً تا روز جمعه به طول خواهد انجامید.

حسینعلی محمدی شیرکلایی 6 تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون 600 نیروی انسانی در قالب 44 تیم امدادی و خدمات رسان با به کارگیری 36 دستگاه ماشین آلات سنگین در منطقه حضور دارند و در حال بازگشایی جاده سوادکوه و جمع آوری ضایعات ناشی از آورده سیلاب هستند .

وی خاطرنشان کرد: با تلاش بی وقفه نیروهای امدادی و خدمات رسان و پاکسازی مسیر، پیش بینی می شود تا روز جمعه جاده سوادکوه بازگشایی و در آخرین روز هفته جاری زیر بار ترافیکی برود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب در دام


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - بازگشایی جاده - مدیرکل مدیریت بحران - سوادکوه - استانداری مازندران - بازگشایی - مازندران
آخرین اخبار سرویس:

محور سوادکوه تا روز جمعه مسدود است

محور سوادکوه تا روز جمعه مسدود است