مطالب مرتبط:
به اسم نقد کردن دست آوردهای 40 ساله انقلاب را نادیده نگیرید/ انتخابات ریاست جمهوری امانت الهی در دست ملت ایران است
اسم سرمربی پرسپولیس لو رفت؛ ژاوی!
پزشکیان: دعوا سر این است که برجام به اسم چه کسی تمام شود
واکنش خداداد به اسم گلزن ایتالیا؛ ماتیا زاکانی
کنایه ظریف به رائفی پور؛ اسم خودش را هم گذاشته استاد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1403 ساعت 17:502024-06-25سياسي

دست آوردهای انقلاب را به اسم نقد نادیده نگیرید


تولیت و موسس حوزه علمیه حضرت قائم (عج) چیذر گفت: در مناظرات و سخنرانی های حامیان کاندیداهای ریاست جمهوری به اسم نقد کردن، دستاوردها و زحمانی که در این 45 سال انقلاب کشیده شده، - ایسنا/تهران تولیت و موسس حوزه علمیه حضرت قائم (عج) چیذر گفت: در مناظرات و سخنرانی های حامیان کاندیداهای ریاست جمهوری به اسم نقد کردن، دستاوردها و زحمانی که در این 45 سال انقلاب کشیده شده، زیر سوال نرود.

آیت الله سید علی اصغر هاشمی علیا در توصیه انتخاباتی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مناظرات و سخنرانی هایی که برای حمایت از کاندیداها برای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در کشور و در رسانه ها انجام می شود، گفت: به اسم نقد کردن دست آوردهای 45 ساله انقلاب را نادیده نگیرید، انتخابات ریاست جمهوری امانت الهی در دست ملت ایران است کشور ما قطعاً دچار مشکلاتی است، ولی نباید مردم را به خاطر رأی آوردن ناامید کرد.

این امام جماعت کشور ادامه داد: در طول این 45 سال مسئولان زحمات بسیاری برای این کشور کشیده اند و مطمئنا اگر زحمات دلسوزان انقلاب نبود، ما اکنون شاهد این پیشرفت ها و دستاوردها در کشور نبودیم.

وی با تبریک اعیاد قربان و غدیر تصریح کرد: این دو عید بر اتحاد و دوری از تفرقه تاکید دارد و صحبت های مسئولین نباید در جامعه تفرقه و چنددستگی بوجود آورد.


برچسب ها: ریاست جمهوری - کاندیداهای ریاست جمهوری - انتخابات ریاست جمهوری - کاندیداها - انتخابات ریاست - انتخابات - جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

دست آوردهای انقلاب را به اسم نقد نادیده نگیرید

دست آوردهای انقلاب را به اسم نقد نادیده نگیرید