مطالب مرتبط:
منشی اداری - خانم
منشی اداری
کارشناس اداری و منابع انسانی - خانم
مبانی و اصول مردمی بودن نظام اداری اسلام بررسی شد
کارمند اداری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1403 ساعت 14:302024-06-23سياسي

رتبه اول سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل در عملکرد اداری و قضایی


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل گفت: این سازمان در سال گذشته در مجموع عملکرد اداری و قضایی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل گفت: این سازمان در سال گذشته در مجموع عملکرد اداری و قضایی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد.

بهروز میرعلیزاده سوم تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه در اردبیل، اظهار کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل در سال 1402 در بحث پیشگیری از وقوع جرم رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد.

وی افزود: علی رغم اینکه در سال گذشته حجم پرونده های ورودی به سازمان نسبت به سال قبل تر افزایش داشت اما خوشبختانه شاهد کاهش 50 درصدی ورودی بند نظامی زندان مرکزی اردبیل بودیم.

میرعلیزاده تصریح کرد: در یک سال گذشته میزان خروجی و مختومه شدن پرونده های سازمان قضایی نیروهای مسلح 66 درصد افزایش نشان می دهد که این ناشی از اعمال سیاست های کلان قوه قضاییه در اهتمام به امر پیشگیری از وقوع جرم و نگاه مطلوب در سرعت عمل بیشتر بوده است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل گفت: زمان رسیدگی به پرونده ها در دادسراها نیز به کمتر از 26 روز کاهش یافته که این روند رسیدگی منجر به کاهش صددرصدی زمان رسیدگی نسبت به سال 1401 شده است.


برچسب ها: سازمان قضایی نیروهای مسلح - نیروهای مسلح - سازمان - اردبیل - قضایی - استان اردبیل - رتبه اول
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل در عملکرد اداری و قضایی

رتبه اول سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل در عملکرد اداری و قضایی