مطالب مرتبط:
دیدار دبیرکل دی 8 با علی باقری
دیدار دبیرکل دی 8 با علی باقری
دیدار فرستادگان ویژه قزاقستان و سنگاپور با علی باقری
دیدار نمایندگان وزارت خارجه قزاقستان و سنگاپور با علی باقری کنی
وزیر خارجه بحرین با علی باقری دیدار کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1403 ساعت 09:452024-06-24سياسي

دیدار دبیرکل دی 8 با علی باقری


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ایسیاکا عبدالغدیر امام، دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی هشت کشور در حال توسعه «دی-8» که برای شرکت در نوزدهمین نشست وزرای خارجه کشور های عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) به تهران سفر کرده است، - دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی هشت کشور در حال توسعه دی-8 با سرپرست وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ایسیاکا عبدالغدیر امام، دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی هشت کشور در حال توسعه دی-8 که برای شرکت در نوزدهمین نشست وزرای خارجه کشور های عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) به تهران سفر کرده است، در حاشیه این نشست با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست وزارت امور خارجه در این دیدار بر لزوم نقش آفرینی فعال و مبتکرانه سازمان دی 8 در عرصه های مختلف اقتصادی و تجاری در راستای تحقق منافع کشور های عضو تاکید کرد.

باقری تقویت ارتباط و تعامل سازنده و هم افزا بین این سازمان و دیگر سازوکار ها و سازمان های مستقل با رویکرد چندجانبه گرایی از جمله بریکس، شانگ های و اکو را ضروری دانست و افزود انتظار تحرک و پویایی بیشتری از دبیرکل و دبیرخانه سازمان دی 8 برای هم فکری و هم افزایی با کشور های عضو برای تحقق اهداف و برنامه های این سازمان وجود دارد.


برچسب ها: وزارت امور خارجه - همکاری - امور خارجه - اقتصادی - خارجه - کشور - دبیرکل
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دبیرکل دی 8 با علی باقری

دیدار دبیرکل دی 8 با علی باقری