مطالب مرتبط:
«محله چینی ها» با دیوید فینچر آماده ساخت شد
«محله چینی ها» با دیوید فینچر آماده ساخت شد
تماس چلسی با نمایندگان جاناتان دیوید
کنایه سنگین دیوید تیلور به حسن یزدانی / ویدئو
پیش بینی دیوید تیلور از مبارزه حسن یزدانی و بروکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1403 ساعت 14:052024-06-23فرهنگي

سریال «محله چینی ها» با دیوید فینچر آماده ساخت شد


«رابرت تاون» نویسنده فیلمنامه این فیلم سینمایی در گفتگو با ورایتی عنوان کرد که نگارش فیلمنامه سریال پیشانگر «محله چینی ها» با همکاری «دیوید فینچر» برای کمپانی نتفلیکس به پایان رسیده است.

- رابرت تاون نویسنده فیلمنامه این فیلم سینمایی در گفتگو با ورایتی عنوان کرد که نگارش فیلمنامه سریال پیشانگر محله چینی ها با همکاری دیوید فینچر برای کمپانی نتفلیکس به پایان رسیده است.

نگارش فیلمنامه سریالی بر اساس فیلم کلاسیک محله چینی ها با مشارکت دیوید فینچر و رابرت تاون فیلمنامه نویس فیلم موفق سال 1974، آماده شده و در انتظار چراغ سبز کمپانی نتفلیکس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت پنجاهمین سالگرد ساخت فیلم محله چینی ها ساخته رومن پولانسکی در سال 1974، رابرت تاون نویسنده فیلمنامه این فیلم سینمایی در گفتگو با ورایتی عنوان کرد که نگارش فیلمنامه سریال پیشانگر محله چینی ها با همکاری دیوید فینچر برای کمپانی نتفلیکس به پایان رسیده است.

نخستین بار در سال 2019، رسانه ها از امضای قراردادی میان دیوید فینچر با کمپانی نتفلیکس برای ساخت سریال محله چینی ها خبر داده بودند.

از آن زمان تاکنون، اطاعات جدیدی از این سریال فاش نشده بود و حالا رابرت تاون 90 ساله که نگارش فیلمنامه اصلی محله چینی ها را در دهه 1970 به عنوان یکی از برترین فیلمنامه های سینمایی تار


برچسب ها: محله چینی ها - فیلمنامه - فیلم - نگارش فیلمنامه - دیوید فینچر - کمپانی نتفلیکس - چینی ها
آخرین اخبار سرویس:

سریال «محله چینی ها» با دیوید فینچر آماده ساخت شد

سریال «محله چینی ها» با دیوید فینچر آماده ساخت شد